AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 har etter mange år endelig fått det for meg at det er på tide singellivet har en ende, og har kommet meg på et nettdating sted. etter kort tid fikk jeg kontakt med en helt fantastisk mann, det har vært masse flørting og en anelse seksuelt innhold (ganske gjensidig fra begge). vi har vel snakket i snart 4 uker, har snakket om dater o.l men har ikke laget en konkret avtale. vi har hatt en telefonsamtale som varte i over 2 timer, lendet var jo jeg som ringte han. jeg vil ha et varig forhold, han sier han vil det samme vi har funnet mange likhetspunkter både i humor og hvor man vil i livet (har hatt dype samtaler også, ikke bare sex og fjas ;)) jeg liker han kjempe godt og tenker at dette er en mann jeg virkelig kunne falle for, og det hardt... men jeg kjenner jeg blir så usikker på hva han egentlig vil.. er det bare den koselige oppmerksomhet, det å ha noen å prate med o.l eller ??? jeg forstår ikke hvorfor han ikke tar initiativ til å møtes... vi snakker hele tiden , snakket hver dag fra 11-4 om natten hele sommerferien... det er en helt enorm spenning i meg, men jeg vet jo ikke om jeg bare er et tidsfordriv eller hva han egentlig vil... når jeg spør sier han jo han vil det samme som meg. Men kan man egentlig tro på det??? hvordan kan jeg bringe dette til et nytt nivå? finnes det noe jeg kan gjøre? Eller er han egentlig ikke små interessert??? han har jo investert like mye tid i meg som jeg i han.... Anonymkode: 8f709...ab2
Kreator Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Litt bekymringsfullt at ingen av dere ser ut til å klare å konkretisere en avtale om å faktisk møtes. Forstår at du mener han burde ta initiativet, og det er vel ikke unormalt. Men du kan like fullt ta initiativet selv. Best case er han er litt flau/uerfaren/passiv. Worst case er han enten veldig busy (holder på med noen andre) eller veldig aktiv på sjekkeappene (venter på noe bedre). Normalt sett vil to mennesker som er interesserte i hverandre forsøke å treffes så snart som mulig etter man har kvalifisert motparten, for å bli bedre kjent og for å undersøke om det er noe å bygge videre på.
LittLykke Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 skal spørre han direkte og se hva som skjer...
Cbunke90z Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Om han er uerfaren er det mulig han tenker du kanskje sier det fordi dere har blitt kjent på avvstand og han har opplevd at når det kommer til første date så mister de interessen. Da vil det føles tryggere å bygge det opp via telefonen så skulle han gjøre noe "feil" på første daten håper han at du tenker at det ikke var så farlig. Behøver ikke å være at han har null sosiale antenner en gang, kan være nok at han har blitt brent et par ganger og så tar han det forsiktig derifra. Det kan også være forvirrende, for iblant så kan dama være utrolig keen og føle at man faktisk har blitt ordentlig kjent via chatting og skype på telefonen eller noe slikt, men så føler hun at man har tatt ting for seriøst, eller ikke seriøst nok, når man treffes. Er vanskelig å vite hva som blir rett, man vil ikke være den som virker desperat og være den som sier at man liker noen først om man har opplevd at det er turn off. Så kan det gå feil andre veien hvor egentlig vil begge selvfølgelig forsette å bli kjent med hverandre og ikke nødvendigvis sette noen merkelapp på det, men hadde lett sagt ja om de ville date seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå