Yuumi Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Var det noe du hadde lyst på, noe du holdt på å kjøpe før du sa stopp? Så flink du er! Jeg prøvde en knallrosa genser, den var kjempesøt, men jeg kjøpte den ikke 😎
Selineds Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Har faktisk holdt meg unna kleskjøp hele måneden, veldig godt for kontoen 😁 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Ja. Løpesko og jakke fra Norrøna. Anonymkode: 0e315...348 1
Yuumi Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2018 3 timer siden, Selineds skrev: Har faktisk holdt meg unna kleskjøp hele måneden, veldig godt for kontoen 😁 Så flink! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Løpesko og jakke fra Norrøna. Anonymkode: 0e315...348 Hvordan føles det?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 Motstod en sterk fristelse på en kjole signert en av favorittdesignerne mine. Regnet fort på totalprisen etter at den hadde passert importkontrollen, - og skrinla prosjektet. Kjolen er lekker. Fargen er en av mine farger, men det er ikke sånn at jeg dør om jeg ikke får den. Anonymkode: 1acb3...9c8 1
Wonders Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 (endret) Har sett på denne en stund, og i dag gikk jeg til innkjøp av en del smykker til mine pakistanske penklær. Men dog ikke denne. Liker ikke vise så mye hud, og bildet og smykket er ikke helt like. Nederste delen er ulik. Trist syn med to små kjipe kuler som avslutning på et ellers fint ekstravagant smykke. Om du vil se hva jeg kjøpte på ebay, klikk på linken her; https://forum.kvinneguiden.no/topic/783247-den-store-ebay-tråden/?page=755 Endret 2. august 2018 av Wonders
FrankDrebin Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Så et lilla slips i kassen hos Dressmann som jeg var litt fristet til å kjøpe, men lot det være, siden det er lenge til jeg skal noe som krevet formell bekledning.
LiseTV Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 Kjøpte ingen kjole idag. Ikke noe jeg likte var i min str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå