Potetjinta Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Inspirert av et svar i «føler du deg truet av jenter som eier mer enn deg». Når jeg tenker på «golddigger» ser jeg for meg Hugh Hefner med ei skikkelig bimbo under armen! Skikkelig stereotypisk og fordomsfullt, men har ikke tenkt på at det kan være omvendt! Eneste mannen jeg har tenkt på at kan være ute etter bare penger er han Pierre som var sammen med Isabell Raad! Lurer på om noen har vært borti en mannlig golddigger før?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Ikke så veldig vanlig, men joda de finnes. Anonymkode: 23b4f...660 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Ja de finnes. Jeg vet om hvert fall en i omgangskretsen min. Anonymkode: 9466c...fe4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja de finnes. Jeg vet om hvert fall en i omgangskretsen min. Anonymkode: 9466c...fe4 Som er sammen med ei for penger? Fortell! Anonymkode: 4abb0...60e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 Mange. Det var grunnen til at jeg gav opp menn for en perioda. Venter heller til de kommer opp i en alder de har verdier og penger selv. Anonymkode: 3bf8c...0cb
Potetjinta Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange. Det var grunnen til at jeg gav opp menn for en perioda. Venter heller til de kommer opp i en alder de har verdier og penger selv. Anonymkode: 3bf8c...0cb Åå! Kan jeg spørre hva som skjedde?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Skrevet 29. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som er sammen med ei for penger? Fortell! Anonymkode: 4abb0...60e Ja. Han er åpen om det til venner. Hun tjener mye bedre enn han. Han selv gidder bare å jobbe når det passer han. Han går ofte flere mnd uten arbeid, og er maks to mnd i samme jobb om gangen. Han lever på henne. Hun betaler ferier, hus, ting til han og hans barn, bil osv. Anonymkode: 9466c...fe4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #11 Skrevet 29. juli 2018 13 minutter siden, Potetjinta skrev: Åå! Kan jeg spørre hva som skjedde? Jeg kjøpte dyr og flott leilighet da jeg var 21. To år etter kjøpte jeg meg nesten ny bil, hytte arvet jeg da jeg ble 25. Det skein så igjennom at de var svært intresserte i å få flytte inn her etter kort tid. Han ene sa til og med at siden jeg hadde ny leilighet kunne han kjøpe seg dyrere bil enn det han hadde tenkt🙄 var vi ute måtte jeg alltid spandere. De unnet meg ikke en kaffe engang. Jeg synes begge kjønn skal spandere, men når de kjøpte kaffe til seg selv og lot meg betale min egen forstår man at dette er et forhold de tenker de skal økonomisk godt utav. Jeg begynte å spare penger til hus da jeg var 11. Det er svært avtennende med folk som tror de kan hoppe over den biten og heller legge lasten på partner. Anonymkode: 3bf8c...0cb 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #12 Skrevet 29. juli 2018 Og mange som leter etter en "mamma". Som fikser alt og gjerne da også økonomien og betaler samt husarbeid, middag osv. Anonymkode: 33a5d...f4e 2
bullehurk Skrevet 29. juli 2018 #13 Skrevet 29. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og mange som leter etter en "mamma". Som fikser alt og gjerne da også økonomien og betaler samt husarbeid, middag osv. Anonymkode: 33a5d...f4e Nemlig ! Liker yngre menn, men når du også må være "mora" deres da er det over. Har møtt på en del slike.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 Når jeg tenker meg om.. venninna mi er sammen med typen og betaler hele husleia. I tillegg bruker hun pengene sine på dyre biffer og flott mat, fordi han er kresen. Hun tjener mye mer enn meg(vi er begge studenter), men hun klarer og rote bort alt hun har på han slik at hun ender opp med å spørre MEG om penger! Anonymkode: 4abb0...60e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #15 Skrevet 29. juli 2018 De fleste kvinner som ikke er verdt å satse på ville aldri vært sammen med en mann med lavere formue og inntekt. Damer med et hjerte bryr seg ikke om slikt. Det er det som er så ufattelig fint med å være fattig, da vet man om noen virkelig er sammen med deg fordi de er glad i deg som person! Anonymkode: f9f7c...9b5 2
Potetjinta Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #16 Skrevet 29. juli 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner som ikke er verdt å satse på ville aldri vært sammen med en mann med lavere formue og inntekt. Damer med et hjerte bryr seg ikke om slikt. Det er det som er så ufattelig fint med å være fattig, da vet man om noen virkelig er sammen med deg fordi de er glad i deg som person! Anonymkode: f9f7c...9b5 Hehe, kloke ord fra deg idag AB!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå