AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 En av min venninnes favorittartister kommer til Oslo konserthus, og jeg vil overraske henne med billetter. På den konserten er det solgt mange billetter bakover i salen, mens på første rad er det nesten tomt. Så jeg vil gjerne hive meg over to billetter midt på første rad mens jeg har sjansen, tror min venninne vil gå av skaftet av begeistring. Men jeg ser også at første rad er noen kroner billigere, så jeg antar at de av en eller annen grunn ikke regnes som de beste plassene? Noen erfaringer, er det noen grunn til å ikke slå til med første rad? Det er ikke så farlig for oss om vi ser hele orkesteret, da vi først og fremst vil se solisten close up. Er scenekanten høy, og hvordan er det med beinplass? Vi er begge to over snittet høye. Alternativene til første rad er enten langt bak i salen eller ytterst på kantene. Jeg har kun vært der en gang og da satt jeg ytterst på en rad. Som var nesten utenfor bygningen, så det tenker jeg at utgår. Balkongplassene ser ut som er langt unna, og vi sliter ofte med beinplass på balkonger. Anonymkode: 6589e...cea 1
Daria Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Første rad funker fint så lenge du ikke havner for langt ute på siden. Scenen er lav og tett på, og godt med benplass.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, Daria said: Første rad funker fint så lenge du ikke havner for langt ute på siden. Scenen er lav og tett på, og godt med benplass. Dette var akkurat det jeg ville høre. Da gjør det jo ikke noe at billettene er billige heller. 😁 Da blir det første rad ved midtgang og forhåpentligvis en fornøyd venninne. Anonymkode: 6589e...cea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå