AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Skal gifte meg til helgen, og jeg sliter litt med hva jeg bør si/ har lyst til å si.. Kort forklart : Har hatt noen vanskelige år med min kommende mann. Mest på grunn av folk rundt oss, som har forsøkt å ødelegge. Prøvd å motarbeide oss mot hverandre, snakket om oss i veldig negativ forstand, og mye mer.. Mange av disse er ikke klar over smerten de har påført oss.. Kan jeg si noe om dette i talen? At de første årene var vanskelige på grunn av «ditt og datt»? Føler at de faktisk bør vite det. Ikke med navn selvsagt , men i litt runde formuleringer... Noen forslag / ideer? Anonymkode: 0116c...ac5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Jeg syns ikke du bør sende stikk til noen i en bryllupstale. Det er upassende og skaper dårlig stemning. Fokuser heller på det positive i forholdet deres. Kan du ikke si noe klissjéaktig om at dere har vært gjennom vanskelige ting sammen men at det har gjort dere sterkere? Anonymkode: 8a896...21f 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Ikke bruk bryllupsdagen til å ta opp negative ting. Du har alt å tape, og ingenting å vinne på å gjøre det. Anonymkode: 5219c...3f4 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Enig med de to over Dette skal være lykkens dag. Dere klarte dere gjennom de vanskelige årene og nå skal dere faktisk gifte dere! Ikke la de som prøvde å ødelegge for dere vinne. For det er nettopp det de gjør, hvis du nevner det i talen. Fokuser på alt det positive på bryllupsdagen og ta opp de vanskelige tingene etterpå med dem det gjelder Anonymkode: c8aad...bd4 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 Takk for svar! Gode råd. Jeg dropper det. Anonymkode: 0116c...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå