Gå til innhold

Ah, sliter med talen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal gifte meg til helgen, og jeg sliter litt med hva jeg bør si/ har lyst til å si..

Kort forklart : Har hatt noen vanskelige år med min kommende mann. Mest på grunn av folk rundt oss, som har forsøkt å ødelegge. Prøvd å motarbeide oss mot hverandre, snakket om oss i veldig negativ forstand, og mye mer.. 

Mange av disse er ikke klar over smerten de har påført oss..

Kan jeg si noe om dette i talen? At de første årene var vanskelige på grunn av «ditt og datt»? Føler at de faktisk bør vite det. Ikke med navn selvsagt , men i litt runde formuleringer...

Noen forslag / ideer? 

Anonymkode: 0116c...ac5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke du bør sende stikk til noen i en bryllupstale. Det er upassende og skaper dårlig stemning. Fokuser heller på det positive i forholdet deres. Kan du ikke si noe klissjéaktig om at dere har vært gjennom vanskelige ting sammen men at det har gjort dere sterkere?

Anonymkode: 8a896...21f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk bryllupsdagen til å ta opp negative ting.

Du har alt å tape, og ingenting å vinne på å gjøre det.

Anonymkode: 5219c...3f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de to over :)

Dette skal være lykkens dag. Dere klarte dere gjennom de vanskelige årene og nå skal dere faktisk gifte dere! 

Ikke la de som prøvde å ødelegge for dere vinne. For det er nettopp det de gjør, hvis du nevner det i talen. 

Fokuser på alt det positive på bryllupsdagen og ta opp de vanskelige tingene etterpå med dem det gjelder :)

Anonymkode: c8aad...bd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Gode råd. Jeg dropper det. 

Anonymkode: 0116c...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...