AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 I mange tråder her på forumet får jeg inntrykk av at damer har det så lett på Tinder og at menn bare må ta til takke med det de får etter å ha tatt kontakt med alle de matcher med. Jeg har mange matcher og flere av dem har tatt kontakt med meg. Dem svarer jeg. Så har jeg i tillegg sendt melding til fem menn. Fem menn som har valgt å matche med meg. INGEN av dem gidder å svare engang! Hvorfor gidde å matche med meg hvis de bare skal overse forsøk på kontakt? Jeg ser bra ut og har tilsynelatende sammenfallende interesser etc som dem jeg har kontaktet. En av dem jeg skrev til er en fjern kollega (stor etat), og der måtte jeg manne meg opp litt. Nå føler jeg meg dum som blir ignorert av han. Arg, jeg blir så oppgitt! Anonymkode: a2d2d...d65 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Det er nå bedre enn meg som skriver til en kvinne jeg har matchet med og så blir jeg fjernet fra match med en gang Anonymkode: 16b75...e38 3
Mona123 Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Gi det litt tid. Mange tenker at de skal svare på meldingen når de har bedre tid. Nå er det jo sommerferie og det kan godt være mulig de har annet å gjøre som blir prioritert. Ha litt is i magen. Gi det noen dager? 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 27 minutter siden, Mona123 skrev: Gi det litt tid. Mange tenker at de skal svare på meldingen når de har bedre tid. Nå er det jo sommerferie og det kan godt være mulig de har annet å gjøre som blir prioritert. Ha litt is i magen. Gi det noen dager? Takk for svar. Ja, jeg kommer uansett ikke til å slette matchene (i fare for å virke sur eller bitter, hehe). Men min erfaring er at de som ikke svarer samme dag, aldri svarer. Hvis en bra kandidat tar kontakt, vil man jo ikke risikere å bli slettet fordi man er treig til å svare ☹️ Anonymkode: a2d2d...d65 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 Skjer med oss menn hele tiden, har til og med skjedd et par ganger hvor jeg har matchet med noen snakket med dem og så dagen etter får bedskjed "beklager venninne mine hadde telefonen og prøver å få meg ut på dating scena" eller noe slikt. De tør ikke å si at de mistet interessen. Merker også selv når jeg matcher at å si hei først betyr at det er 50/50% sjanse om de kommer til å svare i det hele tatt. Tror jeg kan telle på ene hånda antall kvinner hvor jeg har likt dem, og så matcher de med meg hvor de sier hei først. Noen blir til og med fornærmet over at man ikke har sett det med en gang og tatt kontakt så fort man matchet. Anonymkode: 5d015...9a5 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #6 Skrevet 29. juli 2018 Av de mennene jeg sier hei til først så enten svarer de ikke eller de slutter å svare etter et par meldinger! Så min erfaring er at de som ikke selv tar kontakt ikke er så interessert! Anonymkode: c1fdd...6e0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 Jeg fikk heller aldri svar på Tinder. Fikk derimot mange stygge meldinger der jeg fikk høre at jeg var en fitte og burde dø. Så ja, mange hyggelige menn i Norge gitt. Heldigvis fant jeg kjæreste via jobb. Er jo bare psykopater med dårlig moral på Tinder, så anbefaler alle jenter å slette profilene sine. Anonymkode: 26483...a79
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Skrevet 29. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk heller aldri svar på Tinder. Fikk derimot mange stygge meldinger der jeg fikk høre at jeg var en fitte og burde dø. Så ja, mange hyggelige menn i Norge gitt. Heldigvis fant jeg kjæreste via jobb. Er jo bare psykopater med dårlig moral på Tinder, så anbefaler alle jenter å slette profilene sine. Anonymkode: 26483...a79 Eh? Av alle meldinger jeg har fått fra menn på tinder, så er det ikke èn eneste som har skrevet noe sånt. Synes det er litt rart at du skal ha matchet med så mange av disse og jeg ingen, men OK. Får vel være forberedt på å høre at jeg burde dø da, sånn i tilfelle! Anonymkode: da9c8...f32 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #9 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh? Av alle meldinger jeg har fått fra menn på tinder, så er det ikke èn eneste som har skrevet noe sånt. Synes det er litt rart at du skal ha matchet med så mange av disse og jeg ingen, men OK. Får vel være forberedt på å høre at jeg burde dø da, sånn i tilfelle! Anonymkode: da9c8...f32 Dette var menn som ble sinte fordi jeg sa nei til sex. Da klikka de helt. Jeg fikk ingen meldinger av normale men nei. dette var i Oslo, kanskje det er bedre andre steder i landet? Norske menn tåler ikke å bli avvist dsv, jeg fikk også en stalker fra sukker som har banket meg opp og jeg har anmeldt han til politiet flere ganger. Så vær forsiktig. Anonymkode: 26483...a79
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Skrevet 29. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var menn som ble sinte fordi jeg sa nei til sex. Da klikka de helt. Jeg fikk ingen meldinger av normale men nei. dette var i Oslo, kanskje det er bedre andre steder i landet? Norske menn tåler ikke å bli avvist dsv, jeg fikk også en stalker fra sukker som har banket meg opp og jeg har anmeldt han til politiet flere ganger. Så vær forsiktig. Anonymkode: 26483...a79 Da skjønner jeg litt mer, er tydeligvis en del menn der ute som er særdeles dårlige på å bli avvist. Bor også i Oslo, men har heldigvis ikke støtt på noen av disse blant matchene mine. Jøss, er heldigvis både forsiktig og skeptisk da jeg har møtt en del tvilsomme og ubehagelige menn selv, har bare aldri møtt dem via nettdating. Anonymkode: da9c8...f32
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #11 Skrevet 29. juli 2018 Skjer i de aller fleste tilfeller! De har sveipa på meg, får opp «du har en match» når jeg sveiper. Tar selvsagt da kontakt, og ... ingenting. k27år. Anonymkode: 7e888...8ae
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #12 Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Av de mennene jeg sier hei til først så enten svarer de ikke eller de slutter å svare etter et par meldinger! Så min erfaring er at de som ikke selv tar kontakt ikke er så interessert! Anonymkode: c1fdd...6e0 TS her. Tror du har rett i det, dessverre. Synd at man skal sitte med masse matcher og Potensiale for å møte en det klaffer med, men ikke engang gidde å utveksle noen meldinger for å se om det kan være et interessant menneske i den andre enden. Sukk, dette er grunnen til at jeg ikke liker å være på Tinder og mener at denne og liknende apper gjør dating hardere og kaldere ☹️ Anonymkode: a2d2d...d65
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #13 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjer i de aller fleste tilfeller! De har sveipa på meg, får opp «du har en match» når jeg sveiper. Tar selvsagt da kontakt, og ... ingenting. k27år. Anonymkode: 7e888...8ae Så frustrerende!! Anonymkode: a2d2d...d65
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 Litt av problemet er nok at alt for mange menn sveiper ja på 99% av alle damer som kommer opp, rett og slett fordi de har lyst på matcher. Aner ikke hva som er så gøy med det, men sånn er det. Så får de match, først da tar de faktisk en titt på personen og så finner de ut at de ikke er interessert allikevel. Enten det, eller så er de av typen som «ikke svarer hvis meldingen ikke er original nok». Mange damer driver sånn, gidder ikke svare hvis meldingen ikke er spennende og annerledes, men det finnes også noen menn! Anonymkode: da9c8...f32
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #15 Skrevet 29. juli 2018 Opplever det samme. Tenker de samler på "likes", er opptatt med å skrive med noen andre, eller er hasjrøykere (som ikke klarer å ha struktur eller følge tidsperspektiv). De får stryk i min bok, og slettes etter stund, for så å aldri få matche med meg igjen. Dette puletoget stopper ikke for sjusovere. Anonymkode: af050...b6e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #16 Skrevet 29. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nå bedre enn meg som skriver til en kvinne jeg har matchet med og så blir jeg fjernet fra match med en gang Anonymkode: 16b75...e38 Da bør du kanskje tenke på å sende litt mer gjennomtenkte åpningsreplikker. Hva skrev du til henne? Anonymkode: 41634...312
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #17 Skrevet 29. juli 2018 Jeg skriver aldri først til menn på Tinder. Aldri hatt suksess om jeg har gjort det. Så nå venter jeg på at de tar kontakt. Anonymkode: 7705d...a64 1
hocane Skrevet 29. juli 2018 #18 Skrevet 29. juli 2018 Mange menn sveiper ja på alle for å finne en del å velge mellom, sier seg selv at vi ikke gidder å svare absolutt alle.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #19 Skrevet 29. juli 2018 Sliter med det, jeg også. Har hatt samtale med to menn i det siste, hvor de etter forholdsvis kort tid bare har sluttet å svare. Nå er det lett å tenke at jeg skriver kjedelig da. Men jeg synes egentlig ikke de har skrevet noen mer interessante/morsomme meldinger enn det jeg har gjort. Ikke godt å si hvorfor de ikke gidder å skrive mer. Noen er kanskje ikke så ivrige på å møte noen. Eller kanskje møter han plutselig på en interessant dame i virkeligheten, og da er vel ikke så interessant lenger å bli kjent med en dame på Tinder han aldri har møtt... Anonymkode: 30cd4...876
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #20 Skrevet 29. juli 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Arg, jeg blir så oppgitt! Du er ikke alene. Jeg har, etter 4 år på Tinder, aldri opplevd at ei dame skriver først til meg når vi matcher, og av alle jeg har matchet med så er det 2 stk som har svart på mine meldinger, men så har svarene stoppet etter et par svar. Fasiten er vel at både menn og kvinner har sine utfordringer, men begge kjønnene har problemer med å se ting fra det andre kjønnets perspektiv, selv om mange ikke ser ut til å forstå at menn og kvinner faktisk er forskjellige. Anonymkode: 5a01c...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå