Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere klaget både til fylkesmannen og kontrollkommisjonen med hjelp av advokat da man har rett til fri rettshjelp ved klage som pasient i psykiatrien. Det som er saken er at hun først fikk autorisasjon som advokat i 2017, og hun er da selvfølgelig ganske ung og nyutdannet og uten særlig erfaring. Som person liker jeg henne veldig og godt, hun gir uttrykk for at hun virkelig bryr seg og ønsker å hjelpe. Hun virker også som hun har greie på det hun snakker om når jeg stiller henne spørsmål. Jeg har snakket med henne ved to anledninger, den første da jeg vurderte å klage på tvangsinnleggelse (men jeg ble da skrevet ut etter kort tid, så jeg valgte da å trekke klagen) og en annen gang da jeg klagde til kontrollkommisjonen på tvangsinnleggelse. Under møtet med kontrollkommisjonen da det var hennes tur til å snakke virket hun ekstremt usikker da hun snakket. Det jeg lurer på er om jeg burde bytte advokat? Og om det i det hele tatt er en mulighet jeg har siden rettshjelpen er fri?

Anonymkode: cc15e...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...