Gå til innhold

Bør jeg skamme meg, sende "unnskyldningssnap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fylkesgreier= fyllegreier 😂

Anonymkode: 0c831...ce3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man burde aldri sende unnskyldninger for sånne fylkesgreier (med mindre man har gjort noe skikkelig galt da seff). Det gjør bare situasjonen vondt verre og man mister enda mer av sin egen stolthet. Stå for at du var teit, er min livserfaring

Anonymkode: 0c831...ce3

Det er jeg med på. Men i dette tilfellet har hun jo ikke vært teit heller :)

Anonymkode: 2ecd1...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av.  

Anonymkode: 6642a...d78

Skrevet
7 timer siden, Cathe. skrev:

Nah, "såpass får man tåle", tenker jeg. Tåler han ikke det, så er han kanskje ikke så interessert i utgangspunktet/litt vel "snurpete"? 

Enig i dette. 

Ha litt bein i nesen og ikke unnskyld deg for en sånn bagatell.

Skrevet

Høres veeeeeldig uskyldig ut spør du meg!! 👼🏼 

Da skulle du sett hvilke snapper jeg har klart å sende! 😈😂

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Missy77 skrev:

Høres veeeeeldig uskyldig ut spør du meg!! 👼🏼 

Da skulle du sett hvilke snapper jeg har klart å sende! 😈😂

Hahaha, deilig å få bekreftet fra flere hold at det bare er angsten som tok meg 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

... og nå har jeg vært i kontakt med han (ikke noe unnskyldende melding), og alt synes å være i skjønneste orden 🤗

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Var ute i går.  På vors klarte jeg å sende Snap til (blant andre) tindermatchen hvor jeg filmet resten av jentene som sang med på "If you wanna be my lover" og skrev: "Møt oss på "***". Han er tydeligvis på en festival på en annen kant av landet, og har tilsynelatende lagt vekk telefonen. Han har i hvertfall ikke åpnet verken snapen eller sett det jeg la ut på MyStory (som var to "anstendige" bilder tatt på begynnelsen av vorset). Nå angrer jeg helt sykt på at han fikk den snappen. Var egentlig tilfeldig at jeg snappet akkurat da, ingen baktanke med sangen sånn egentlig..

Nå er jeg redd han kan få feil inntrykk når han ser snappen. Bør jeg sende en unnskyldningssnap som han kan se samtidig? Eller er snappen innafor og jeg overtenker? 

Du for det første så er det underforstått at du prøver å gjøre han misunnelig på deg :P det der trikset har ikke gått ut på dato? 

For det andre er det rimelig vanlig at jenter dater og er ute med flere gutter de er interesserte i og at man er en av MANGE. 
Menn tar ikke slikt så veldig tungt..ikke i 2018. Mulig de var litt mer konservative på 80-90tallet..MEN så var det såvidt internett og ihvertfall ikke noe FB\SNAP i den tiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...