AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Var ute i går. På vors klarte jeg å sende Snap til (blant andre) tindermatchen hvor jeg filmet resten av jentene som sang med på "If you wanna be my lover" og skrev: "Møt oss på "***". Han er tydeligvis på en festival på en annen kant av landet, og har tilsynelatende lagt vekk telefonen. Han har i hvertfall ikke åpnet verken snapen eller sett det jeg la ut på MyStory (som var to "anstendige" bilder tatt på begynnelsen av vorset). Nå angrer jeg helt sykt på at han fikk den snappen. Var egentlig tilfeldig at jeg snappet akkurat da, ingen baktanke med sangen sånn egentlig.. Nå er jeg redd han kan få feil inntrykk når han ser snappen. Bør jeg sende en unnskyldningssnap som han kan se samtidig? Eller er snappen innafor og jeg overtenker? Anonymkode: 2ecd1...d8c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Tja.. Kan hende han legger noe i det, kan hende han ikke gjør det.. Kan hende at han syns der er morsomt, eller støtende. Hvis han liker deg så er det jo bare kult og han vil svare deg når han ser snappen. Så kan du bare skrive noe randomgreier om at det var kjempegøy k går og at du fikk dansa masse eller noe sånn... Så skjønner han at du ikke mente noe med der. Hvis han opplevde det som rart så vet du jo at han ikke er så interessert uansett. Anonymkode: 41713...66f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja.. Kan hende han legger noe i det, kan hende han ikke gjør det.. Kan hende at han syns der er morsomt, eller støtende. Hvis han liker deg så er det jo bare kult og han vil svare deg når han ser snappen. Så kan du bare skrive noe randomgreier om at det var kjempegøy k går og at du fikk dansa masse eller noe sånn... Så skjønner han at du ikke mente noe med der. Hvis han opplevde det som rart så vet du jo at han ikke er så interessert uansett. Anonymkode: 41713...66f Litt godt å se at det ikke nødvendigvis er det verste jeg har gjort... Utestedet vi dro på er forresten i utgangspunktet en "Gay bar", men bra musikk og dansegulv, så ikke fremmed at en gjeng streite jenter drar dit heller. Anonymkode: 2ecd1...d8c 1
Gjest Cathe. Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Nah, "såpass får man tåle", tenker jeg. Tåler han ikke det, så er han kanskje ikke så interessert i utgangspunktet/litt vel "snurpete"?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 Håper dere har rett. Stresse med at han ikke har åpnet den ennå? Vet som sagt han er på festival på en annen kant av landet i helgen Anonymkode: 2ecd1...d8c 1
FrankDrebin Skrevet 29. juli 2018 #6 Skrevet 29. juli 2018 Ser ikke hva som er så gæærnt med den. Virker uskyldig i mine øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, FrankDrebin skrev: Ser ikke hva som er så gæærnt med den. Virker uskyldig i mine øyne. Takk! Anonymkode: 2ecd1...d8c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Skrevet 29. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper dere har rett. Stresse med at han ikke har åpnet den ennå? Vet som sagt han er på festival på en annen kant av landet i helgen Anonymkode: 2ecd1...d8c Han har sikkert hoppet til køys med en annen... neida Anonymkode: 95bca...75e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #9 Skrevet 29. juli 2018 Ikke tenk på det! Det er fylleangsten som ligger i bakhånd og vil ta deg på de mest unødvendige ting. Det er ingenting å reagere på. Helt normal fyllesnap. Hvis han ikke svarer på snapen på må du ikke gå i gulvet da heller. Han er på festival, sikkert bakrus på han også, og det er ikke alltid en vet hva en skal svare eller om en skal svare på fyllesnap så ingen problem. Kos deg med junkfood og cola i dag uten å tenke negative tanker. Anonymkode: c8f53...466 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har sikkert hoppet til køys med en annen... neida Anonymkode: 95bca...75e Håper jo ikke det, men er heller ikke noe jeg kan ta sånn på vei for føler jeg. Vi er jo absolutt ikke eksklusive. Spørsmålet var jo uansett om jeg bør skamme meg over å ha sendt noe sånt. Anonymkode: 2ecd1...d8c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #11 Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke tenk på det! Det er fylleangsten som ligger i bakhånd og vil ta deg på de mest unødvendige ting. Det er ingenting å reagere på. Helt normal fyllesnap. Hvis han ikke svarer på snapen på må du ikke gå i gulvet da heller. Han er på festival, sikkert bakrus på han også, og det er ikke alltid en vet hva en skal svare eller om en skal svare på fyllesnap så ingen problem. Kos deg med junkfood og cola i dag uten å tenke negative tanker. Anonymkode: c8f53...466 Ah, tusen takk for trøstende ord! Akkurat det jeg trengte å høre 😜 Han har åpnet den nå, men svarte ikke. Og det synes jeg faktisk var helt greit. Tror han også er litt "sleten". Takk igjen! Anonymkode: 2ecd1...d8c
bopera Skrevet 29. juli 2018 #12 Skrevet 29. juli 2018 Hvis han ikke har åpnet den, så har Snapchat nå gjort det mulig å slette meldinger du allerede har sendt, så lenge de ikke er åpnet.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #13 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah, tusen takk for trøstende ord! Akkurat det jeg trengte å høre 😜 Han har åpnet den nå, men svarte ikke. Og det synes jeg faktisk var helt greit. Tror han også er litt "sleten". Takk igjen! Anonymkode: 2ecd1...d8c ❤️ Anonymkode: c8f53...466
bopera Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 Ah, jeg leste litt fort! Fikk bare med meg at du sa du skrev, men ser nå at du filmet. Er bare meldinger, ikke videoer, man kan slette.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #15 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, bopera skrev: Ah, jeg leste litt fort! Fikk bare med meg at du sa du skrev, men ser nå at du filmet. Er bare meldinger, ikke videoer, man kan slette. Jeg prøvde det nå. Men får det ikke til. Hvordan gjør du det? Anonymkode: c8f53...466
Yuumi Skrevet 29. juli 2018 #16 Skrevet 29. juli 2018 Du sier jo at han har ikke har sett det, så du vet jo ikke reaksjonen hans? Kan jo godt være han syntes det er gøy.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #17 Skrevet 29. juli 2018 Hvis han er en normal og grei fyr som liker deg, så blir han ikke skremt av dette, såpass må en takle Anonymkode: 2a350...90e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #18 Skrevet 29. juli 2018 10 minutter siden, Emblja skrev: Du sier jo at han har ikke har sett det, så du vet jo ikke reaksjonen hans? Kan jo godt være han syntes det er gøy. Han så det for en halvtime siden, men ga ikke noen respons. Det tror jeg ikke jeg hadde gjort heller, det var jo en veldig "der og da"-snap. Men forhåpentligvis trakk han litt på smilebåndet for seg selv. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han er en normal og grei fyr som liker deg, så blir han ikke skremt av dette, såpass må en takle Anonymkode: 2a350...90e Han virker absolutt normal og veldig snill og grei. Han er glad i en fest selv, så krysser fingrene for at han takler dette, ja. Eller så er han kanskje litt vel kritisk eller sånn, uansett. Anonymkode: 2ecd1...d8c 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #19 Skrevet 29. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han så det for en halvtime siden, men ga ikke noen respons. Det tror jeg ikke jeg hadde gjort heller, det var jo en veldig "der og da"-snap. Men forhåpentligvis trakk han litt på smilebåndet for seg selv. Han virker absolutt normal og veldig snill og grei. Han er glad i en fest selv, så krysser fingrene for at han takler dette, ja. Eller så er han kanskje litt vel kritisk eller sånn, uansett. Anonymkode: 2ecd1...d8c Da går det nok helt fint, det var nok bare fyllaangsten din som snakket, den kan være veeeldig kraftig og irrasjonell dagen derpå Anonymkode: 2a350...90e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #20 Skrevet 29. juli 2018 Man burde aldri sende unnskyldninger for sånne fylkesgreier (med mindre man har gjort noe skikkelig galt da seff). Det gjør bare situasjonen vondt verre og man mister enda mer av sin egen stolthet. Stå for at du var teit, er min livserfaring Anonymkode: 0c831...ce3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå