AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Hei! Har en nabo som stadig har fest og drar den til langt ut over kvelden/natten. Denne gangen dro folk tidligere enn vanlig, men fremdeles for sent, og er nå tilbake og sitter på verandaen og ler som hyener (jentene han har der) og har vekt datteren min og meg (klokken er nå 5, men de har vært der en time alt). I går kveld/tidligere i natt vekte de datteren min 3 ganger og. Han og besøket er polske og forstår ikke stort av verken norsk og engelsk.. Tenkte derfor å søke opp leiligheten for å finne et eventuelt telefonnummer så jeg kunne sendt en melding så han kan få oversatt det selv istedenfor at jeg skal prøve meg på polsk liksom, men alt som kommer opp når jeg søker på leiligheten er navnet på gaten vi bor i etterfulgt av «sameie» ikke noe navn på hvem som bor der. Hva er det da for en leilighet? Hvorfor kommer det ikke opp noe? Kunne søkt opp navnet naturligvis, men igjen, polsk og jeg husker ikke hvordan man staver fornavnet og etternavnet hans, det skal jeg helt klart få notert ned til neste gang, for det er lite søvn å få fra før om ikke naboen skal til alle døgnets tider hver jævla helg. Sist var jeg nede å banket på døren gjentatte ganger, men ble totalt ignorert og de fortsatte bare videre. Er det forresten innafor å la datteren min hoppe rundt inne klokken 8:00 etterpå, ettersom vi bor over dem? Kaanskje de endelig tar hintet?😇 Anonymkode: 26822...e5f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Hvis det er sameie, klag til styret. Anonymkode: ebcea...72e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Hvis du bor i et sameie kan du klage til styret. Og hvis de ofte bråker hele natta og ikke forstår tilsnakk bør du jo ringe politiet. Anonymkode: 57955...c35 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har en nabo som stadig har fest og drar den til langt ut over kvelden/natten. Denne gangen dro folk tidligere enn vanlig, men fremdeles for sent, og er nå tilbake og sitter på verandaen og ler som hyener (jentene han har der) og har vekt datteren min og meg (klokken er nå 5, men de har vært der en time alt). I går kveld/tidligere i natt vekte de datteren min 3 ganger og. Han og besøket er polske og forstår ikke stort av verken norsk og engelsk.. Tenkte derfor å søke opp leiligheten for å finne et eventuelt telefonnummer så jeg kunne sendt en melding så han kan få oversatt det selv istedenfor at jeg skal prøve meg på polsk liksom, men alt som kommer opp når jeg søker på leiligheten er navnet på gaten vi bor i etterfulgt av «sameie» ikke noe navn på hvem som bor der. Hva er det da for en leilighet? Hvorfor kommer det ikke opp noe? Kunne søkt opp navnet naturligvis, men igjen, polsk og jeg husker ikke hvordan man staver fornavnet og etternavnet hans, det skal jeg helt klart få notert ned til neste gang, for det er lite søvn å få fra før om ikke naboen skal til alle døgnets tider hver jævla helg. Sist var jeg nede å banket på døren gjentatte ganger, men ble totalt ignorert og de fortsatte bare videre. Er det forresten innafor å la datteren min hoppe rundt inne klokken 8:00 etterpå, ettersom vi bor over dem? Kaanskje de endelig tar hintet?😇 Anonymkode: 26822...e5f Slik altså? Anonymkode: 856e7...a2c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 Ring politiet. Hver gang. Sjelden noe annet som hjelper, når det er folk som tar så lite hensyn. Anonymkode: ff03f...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #6 Skrevet 29. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har en nabo som stadig har fest og drar den til langt ut over kvelden/natten. Denne gangen dro folk tidligere enn vanlig, men fremdeles for sent, og er nå tilbake og sitter på verandaen og ler som hyener (jentene han har der) og har vekt datteren min og meg (klokken er nå 5, men de har vært der en time alt). I går kveld/tidligere i natt vekte de datteren min 3 ganger og. Han og besøket er polske og forstår ikke stort av verken norsk og engelsk.. Tenkte derfor å søke opp leiligheten for å finne et eventuelt telefonnummer så jeg kunne sendt en melding så han kan få oversatt det selv istedenfor at jeg skal prøve meg på polsk liksom, men alt som kommer opp når jeg søker på leiligheten er navnet på gaten vi bor i etterfulgt av «sameie» ikke noe navn på hvem som bor der. Hva er det da for en leilighet? Hvorfor kommer det ikke opp noe? Kunne søkt opp navnet naturligvis, men igjen, polsk og jeg husker ikke hvordan man staver fornavnet og etternavnet hans, det skal jeg helt klart få notert ned til neste gang, for det er lite søvn å få fra før om ikke naboen skal til alle døgnets tider hver jævla helg. Sist var jeg nede å banket på døren gjentatte ganger, men ble totalt ignorert og de fortsatte bare videre. Er det forresten innafor å la datteren min hoppe rundt inne klokken 8:00 etterpå, ettersom vi bor over dem? Kaanskje de endelig tar hintet?😇 Anonymkode: 26822...e5f Eier han leiligheten eller er leiligheten på fremleie? Uansett han bryter både normale ordensregler og stilletider i både lov om helligdagsfrem m.m. klag til sameiets styre, dette sorterer under styrets ansvarsområde. Ellers er appen google translate en utmerket måte å kommunisere med andre på andre språk på. Og ja, la datteren din bråke ekstra mye i dag. Tømme legokassen på gulvet, løpe inne med sko på ol. Neste gang setter du telefonen din på lydopptak når naboen vekker dere. Da har du bevis for lydnivået. Anonymkode: 039eb...247
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 Ring 02800 neste gang, det er nr til politiet. Anonymkode: 331b3...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå