Gå til innhold

Klinte med en annen (enn han jeg dater)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr. Truffet ham rundt 10-12 ganger, overnattet osv. Aldri snakket om følelser eller om at vi er eksklusive.. allikevel stikker den dårlige samvittigheten i meg.. var ute i kveld og da klinte jeg med en annen fyr.. syns det var dårlig gjort av meg, og hadde jo blitt lei meg om han gjorde det samme. 😕 fortelle ham? Drite i det? 

Anonymkode: 90a9b...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klint er klint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortelle han det trenger du ikke, men du kan jo skjerpe deg til neste gang eller la han du dater få være ifred. 

Anonymkode: 63364...326

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han du dater kliner sikkert andre bak din rygg også.

Helt normalt.

Er man ikke eksklusiv, så er man ikke eksklusiv :)

Anonymkode: dd758...ef6

AnonymBruker
Skrevet

Du kan godt fortelle han og så får det være opp til han å bestemme om han vil være sammen med noen som er så tilbøyelig for utroskap. Man burde ikke måtte ha en samtale om å være eksklusive etter 10-12 dater, det er noe man bare går ut i fra at man er etter så mange dater. 

Anonymkode: 883e4...2eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan godt fortelle han og så får det være opp til han å bestemme om han vil være sammen med noen som er så tilbøyelig for utroskap. Man burde ikke måtte ha en samtale om å være eksklusive etter 10-12 dater, det er noe man bare går ut i fra at man er etter så mange dater. 

Skjerp deg. Bor du under en stein? 

Anonymkode: a1ef6...100

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han du dater kliner sikkert andre bak din rygg også.

Helt normalt.

Er man ikke eksklusiv, så er man ikke eksklusiv :)

Ja du hadde sikkert følt det samme etter så mange dater om en fyr du hadde likt hadde kysset noen andre. Jeg antar at de har hatt sex, og selv om de ikke er eksklusive så er det egentlig i start fasen av forholdet når det har gått så langt.

Om du vet at dette aldri er noe du kommer til å gjøre igjen, så ville jeg egentlig bare latt det være. Du kommer bare til å gjøre at han føler seg usikker på om du faktisk er interessert i han eller om du bare like å drepe tid med han. Det er greit å bare henge sammen uforpliktet, men da bør man også si det på forhånd etter en viss periode slik at den ene ikke får opp håp og så føler seg dom fordi de trodde at det var noe seriøst. 

Anonymkode: 05d83...04b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha 😂 utroskap? 

Anonymkode: fafe8...eba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Kurer av og til hvilken tomsing som skapte den sosiale «sannheten» at «har man ikke uttalt ordet «eksklusive» (ræva oversettelse fra engelsk, forøvrig), så er det greit å gjøre hva man vil.»

Vel, i min verden, når man dater noen der i det minste en av partene tror at det kan bli seriøst, er det normal folkeskikk og sunn fornuft at man ikke roter rundt med flere samtidig. Det blir så barnehage-aktig at man liksom verbalt må «snakke om» å holde seg til hverandre i starten av et forhold.

Det er mye mer logisk og naturlig å uttrykke verbalt at man liker å pule mange samtidig, så kan den andre parten da ta stilling til om han/hun gidder å fortsette. På den måten vil færre oppleve å bli såret. For de fleste vil det oppleves som et tillitsbrudd at noen man har møtt så mange ganger kysser/har sex med noen andre. Og er det så rart, egentlig? Når man har datet så lenge er det sannsynligvis følelser inne i bildet fra begge, og da vil det være meningsløst å fortsette med noen som åpenbart ikke bryr seg om deg og et fremtidig forhold.

Anonymkode: ae1a9...dff

• Liker 6
Gjest Lucius
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg. Bor du under en stein? 

Anonymkode: a1ef6...100

Da er jeg glad for at jeg er fra en periode der dette var normalt.

«Eksklusive»? Høres ut som et uttrykk for usikre tenåringer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest hva dere har skrevet og jeg er både enig og uenig. Vi har ikke avtalt noen eksklusivitet, så i disse dager kan ikke dette forventes. Allikevel har jeg dårlig samvittighet, noe som tyder på at jeg tråkket over en grense. 

Jeg kommer ikke til å fortelle han det, det er det ikke poeng i - det var noen ubetydelige greier. Samtidig lærte jeg at det faktisk ikke føltes kult ut etterpå, og at jeg mest sannsynlig har mer følelser for han enn jeg egentlig var klar over. Så jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Neivel.

Du, TS? fortsett å ''date'' han du.

Gutter og jenter ser litt annerledes på dating, og svaret mitt står fortsatt. 

Men kom gjerne tilbake senere og gi oss update på hva du valgte og hvordan det gikk, da! :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
On 7/29/2018 at 4:15 AM, AnonymBruker said:

Jeg dater en fyr. Truffet ham rundt 10-12 ganger, overnattet osv. Aldri snakket om følelser eller om at vi er eksklusive.. allikevel stikker den dårlige samvittigheten i meg.. var ute i kveld og da klinte jeg med en annen fyr.. syns det var dårlig gjort av meg, og hadde jo blitt lei meg om han gjorde det samme. 😕 fortelle ham? Drite i det? 

Ikke noe å bry seg om ...vi mannfolk er vandt med at kvinner både dater og roter rundt med flere menn samtidig.
Det er for mange single menn til at noe annet er realistisk å tro :)

Idag er det jo verre enn for f.eks 15år siden også ...nå til dags er det jo sosiale medier, hvor dere har mannfolk i chatten både som beundrere på insta, facebook, twitch, youtube, kik, ....snap hva mer ? 

De som bare dater et mannfolk om gangen må jo være staure dumme. Kan jo få gratis spanderte middager på seg hver dag om de ønsker. Sikkert noe frokost også ...samt masse annet som gave o,l. Så nei tror ikke noen gir deg minus poeng for den i 2018 :P kos deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ikke fortelle deg selv at du er ei løs hurpe? fordi du er ikke noe spesiell dame overhodet. Uheldig han som uheldigvis kommer borti deg noen gang overhodet. 

Anonymkode: 042e9...37c

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2018 den 4.15, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke fortelt han det nei. 

Anonymkode: 0a258...541

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

hvorfor ikke fortelle deg selv at du er ei løs hurpe? fordi du er ikke noe spesiell dame overhodet. Uheldig han som uheldigvis kommer borti deg noen gang overhodet. 

Anonymkode: 042e9...37c

Er det mulig å være så bitter og full av dømmesykt oppgulp. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest hva dere har skrevet og jeg er både enig og uenig. Vi har ikke avtalt noen eksklusivitet, så i disse dager kan ikke dette forventes. Allikevel har jeg dårlig samvittighet, noe som tyder på at jeg tråkket over en grense. 

Jeg kommer ikke til å fortelle han det, det er det ikke poeng i - det var noen ubetydelige greier. Samtidig lærte jeg at det faktisk ikke føltes kult ut etterpå, og at jeg mest sannsynlig har mer følelser for han enn jeg egentlig var klar over. Så jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.

Men kjære deg, du burde heller la ham gå. Han fortjener sannsynligvis bedre enn deg. :(

De fleste forventer at man ikke holder på med andre etter så lang tid med dating, jo. De eneste som klamrer seg til dette «eksklusive - ikke ekslusive»-tullet er slike som deg, som prøver å rettferdiggjøre handlinger de vet ikke er innafor.

Stakkars date.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste forventer at man ikke holder på med andre etter så lang tid med dating, jo.

Nei.

2 hours ago, AnonymBruker said:

De eneste som klamrer seg til dette «eksklusive - ikke ekslusive»-tullet er slike som deg, som prøver å rettferdiggjøre handlinger de vet ikke er innafor.

Okay :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av da, er man ung er man ung. Alle disse moralhønene på kvinneguiden altså

Anonymkode: f09dc...c86

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

For din egen del ville jeg ikke sagt noe. Jeg hadde ikke blitt glad for å høre dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...