Gå til innhold

Noen som alltid blir valgt bort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da? Og hvordan klarer dere å holde selvtilliten oppe dersom dere blir valgt bort til fordel for noen andre? Kan dere tenke dere hvoror det skjer?

Anonymkode: ed82a...9f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det handler om hvilket forhold man har til seg selv. Hvis man kjenner at man har egen verdi, vil man ikke tenke sånn som du fremstiller det. Hvis man derimot har dårlig selvbilde, sammenligner seg med andre osv, kan man fort tnke på den måten. Derfor bør alle gå inn i seg selv, hvis man ofte opplever avvisning. 

Anonymkode: 22b1d...18e

• Liker 2
Skrevet

Man blir ikke valgt bort selv om to andre kanskje har bedre kjemi, heldigvis. Og ikke alle settinger er rett for deg å «blomstre» i heller, kanskje utstråler du større trygghet på arenaer der du føler deg komfortabel feks?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så mye valg, får bare de man ikke vil ha. Man må bare håpe og tro at man blir heldig en dag som alle andre og får oppleve gjensidig kjærlighet igjen og at livet går på skinner for engangsskyld. Føler meg uheldig per dags dato, da det bare kræsjer. Har jo egentlig truffet en, men han føler ikke noe tilbake. Som vanlig... og det ble så kræsj med mitt eneste lange og kjærlighetsfulle forhold, at jeg skulle ønske jeg aldri opplevde det. Gjør så vondt å lese her inne og se alle lykkelige i sosialemedier, der de kommer seg gjennom alt og holder sammen og beundrer hverandre til grava og holder på båndet osv... får det aldri til og føler meg så verdiløs.

Anonymkode: 5692a...376

Skrevet

Jeg har litt den følelsen. Det tar tid for meg og åpne seg, og stole på noen. De gangene jeg har åpnet meg helt, så har det ikke gått veien i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...