Våge Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 Hva gjør dere når dere skal gjøre noe godt for deg selv? For å kansje føle deg bedre.... Noen tips?
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 Tenker du seksuelt (siden det ligger under seksualitet) eller sånn generelt?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 Tar meg en tur i kjøleskapet og sjekker om jeg har en agurk liggende.
Gjest FarAway Skrevet 9. mars 2005 #7 Skrevet 9. mars 2005 Bruker å klø meg i øret med en Q-tips. Dagens høydepunkt, sånn nytelsesmessig.
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Sånn generelt så kan det være å lage meg noe mat jeg har veldig lyst på. Tenne stearinlys, åpne ei flaske rødvin og krype oppi sofaen med ei bok. Sove til jeg våkner av meg selv. Kjøpe noe til meg selv som jeg egentlig ikke trenger. Gå en tur i det fine været når jeg egentlig skulle ha sittet med studier. Sånn seksuelt så er det viktigste jeg gjør for meg selv å ta vare på lysten min: Tenke på sex, lese om sex, praktisere sex (alene eller med partner). Og skulle lysten forsvinne i hverdagens kjas og mas så er det bare å gi seg selv en orgasme så er jeg tilbake på rett spor igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #9 Skrevet 9. mars 2005 Jeg har et el apparat som sender meg til de store høyder :-) Får aldri orgasme med min mann eller bare ved å bruke hender/tunge. Har ikke sjangs. Men med dette apparatet kommer jeg mange ganger. Sluttet å telle når jeg var kommet godt over tyve ganger og apparatet var blitt faretruende varmt Det skjer hver gang jeg har god tid. Orgasmene blir bedre og bedre og de beste gjør at sengen blir kliss våt. Med små barn tar jeg meg sjeldnere tid til slik kos men tror jeg må skjerpe meg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #10 Skrevet 9. mars 2005 Hva heter apparatet?? Hørtes ut som en god investering:wink:
Gjest .... Skrevet 9. mars 2005 #11 Skrevet 9. mars 2005 jeg har oppdaget gledene ved den elektriske tannkosten. Aldri mer vanlig vibrator for meg! Anbefales på det sterkeste.
Gjest .... Skrevet 9. mars 2005 #12 Skrevet 9. mars 2005 (...jeg er altså ikke gjesten som postet innlegget om apparatet som over, og hvis dette apparatet er bedre enn tannkosten min vil jeg også høre!!!!)
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #13 Skrevet 9. mars 2005 Hva heter apparatet?? Hørtes ut som en god investering:wink: Det er et gammelt phillips massasjeapparat med forskjellige duppedingser man kan ta av og på. Det er så gammelt at min mor fikk det av sin mor og jeg "knabbet" det av min mor :-) Men jeg tror alle apparater som går på strøm er i en klasse for seg i forhold til de batteridrevne. HAr noen slike også og det kan IKKE sammenlignes. Men husk å behold trusen på om dere investerer i en lignende sak. Det er kraftige vibber. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #14 Skrevet 9. mars 2005 Tar meg en tur i kjøleskapet og sjekker om jeg har en agurk liggende. Den e god
Gjest Eurodice Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ser det er flere enn meg som har "oppdaget" den elektriske tannbørsten. Jeg hadde et innlegg tidligere hvor jeg lovpriste hånddusjen, men syntes det kanskje ble vel sært og nesten perverst å snakke om å bruke elektrisk tannbørste. Her er det vel også best å beholde trusen på og være lett på hånden. For ordens skyld: jeg bruker den ikke innvendig! Jeg har også et vanlig elektrisk massasjeapparat med flere "munnstykker" eller hva jeg skal kalle det. Dette kan brukes til avslapning og nytelse over hele kroppen. Batteridrevne saker har jeg ingen erfaring med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå