Carokline Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 (endret) Hei! Jeg har fylt i leppene mine med 1ml., både oppe og nede. Tok det for 1,5 uke siden, har sett både familie og venner i ettertid og ingen har enda kommentert noe (jeg har heller ikke sagt noe, skal sies). Ser det naturlig ut, eller er de bare høflige? Selv ser jeg stor forskjell fra hvordan de var før.. Legger ved et bilde med munn igjen og et «stort smil». Endret 29. juli 2018 av Carokline 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Har du også før-bilder med samme smil som du kan poste? Anonymkode: ff3f0...7e5 7
Carokline Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2018 Ja, men har vel ikke så mye relevans hvordan de var før. Bare lurer på om de ser naturlig ut NÅ, eller om jeg er «blind» på meg selv. Første gang jeg har gjort dette.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Overleppen ser ikke naturlig ut. Den har en fold i overkant som kun fås naturlig når en smaker noe svært surt. Anonymkode: 682c6...554 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 2 minutter siden, Carokline skrev: Ja, men har vel ikke så mye relevans hvordan de var før. Bare lurer på om de ser naturlig ut NÅ, eller om jeg er «blind» på meg selv. Første gang jeg har gjort dette. For meg har det relevans for å avgjøre om det ser naturlig ut. Anonymkode: ff3f0...7e5 2
Høsta Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 Er det et før-bilde? Det ser dessverre litt ut som du er på randen til munnsår nederst til din venstre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Skrevet 29. juli 2018 Nå skjønner jeg ikke folk som fyller på sånt, men synes de så naturlige ut. Men kanskje de er like fine uten, og at dette bare sitte ri hodet ditt? Og du har veldig pene tenner :) Er de naturlige? Spør ikke for å være spydig, bare lurer oppriktig. Anonymkode: 206da...fba 4
Carokline Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2018 (endret) Smaker noe surt? Haha. Smiler litt stramt på det nederste bildet der, kan ha litt innvirkning. Vet ikke. Skal ta et helt «slapt» også her. Sånn! Uttrykksløst Endret 29. juli 2018 av Carokline 1
Carokline Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå skjønner jeg ikke folk som fyller på sånt, men synes de så naturlige ut. Men kanskje de er like fine uten, og at dette bare sitte ri hodet ditt? Og du har veldig pene tenner Er de naturlige? Spør ikke for å være spydig, bare lurer oppriktig. Anonymkode: 206da...fba Tusen takk! De er helt naturlige ja, haha. Heldige med dem 2
Carokline Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2018 Takk for alle svar! Forstår det er litt vanskelig å se ut fra bilder egentlig, særlig i sterkt sollys og sånt. Men har jo litt noia på dette selv nå, derfor setter jeg pris på alle svar. Ble nok med denne ene gangen på meg uansett, synes bare det var rart ingen venner har kommentert det. Var kanskje ikke en megaendring fra utgangspunktet. 1
Carokline Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2018 6 minutter siden, Høsta skrev: Er det et før-bilde? Det ser dessverre litt ut som du er på randen til munnsår nederst til din venstre. Haha, skjønner hva du mener. Bare uheldig sollys og naturlige hudfolder jeg får når jeg strammer leppene litt det der Selvkritikk på dårlig bilde.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #13 Skrevet 29. juli 2018 Syns leppene dine ser fine ut jeg, men ville kanskje tatt litt mindre neste gang. Hvor mye betalte du og var det vondt? Jeg vurderer 0,5 ml i overleppa for å få mer symmetriske lepper. Har ikke lyst på bloggernebb, haha. Anonymkode: 1bf22...497
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 Synes leppene dine så helt naturlig ut på bildene, men tror det først er i bevegelse man kan se at det er fillers i dem. De så pene ut. Anonymkode: af459...b94 1
Missy77 Skrevet 29. juli 2018 #15 Skrevet 29. juli 2018 Du ser veldig fin ut. 😍 Og ikke veldig tydelig at du har fylt på, nei. 😊 1
Lill3My Skrevet 29. juli 2018 #16 Skrevet 29. juli 2018 26 minutter siden, Carokline skrev: Takk for alle svar! Forstår det er litt vanskelig å se ut fra bilder egentlig, særlig i sterkt sollys og sånt. Men har jo litt noia på dette selv nå, derfor setter jeg pris på alle svar. Ble nok med denne ene gangen på meg uansett, synes bare det var rart ingen venner har kommentert det. Var kanskje ikke en megaendring fra utgangspunktet. Er det egentlig så rart? Kjenner du leppene til dine venner i såpass detalj at du ville merket det om de ble ørlite grann større? Det tror jeg virkelig ikke at jeg hadde. Man kjenner seg selv best, særlig om en har ett bestemt område eller to man er ekstra opphengt i. Men sannsynligvis er ikke de rundt deg like opphengt o det samme, ogde fleste har mer enn nok med seg selv og egne komplekser. Håper og tror at du uansett gjorde dette for deg selv og ikke for at andre skulle legge merke til det... Fint g vis DU er fornøyd og føler deg mer tilfreds, da er det vel verdt det. Men om du gjorde dette delvis for å få anerkjennelse og oppmerksomhet... Ikke krass ment. Synes bare det er trist at man i det hele tatt bruker energi og tid på noe så uviktig som lepper....! 5
Carokline Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #17 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, Lill3My skrev: Er det egentlig så rart? Kjenner du leppene til dine venner i såpass detalj at du ville merket det om de ble ørlite grann større? Det tror jeg virkelig ikke at jeg hadde. Man kjenner seg selv best, særlig om en har ett bestemt område eller to man er ekstra opphengt i. Men sannsynligvis er ikke de rundt deg like opphengt o det samme, ogde fleste har mer enn nok med seg selv og egne komplekser. Håper og tror at du uansett gjorde dette for deg selv og ikke for at andre skulle legge merke til det... Fint g vis DU er fornøyd og føler deg mer tilfreds, da er det vel verdt det. Men om du gjorde dette delvis for å få anerkjennelse og oppmerksomhet... Ikke krass ment. Synes bare det er trist at man i det hele tatt bruker energi og tid på noe så uviktig som lepper....! Takk, tror det var en ganske riktig refleksjon jeg:) Ja, gjorde det så klart for egen del og ønsker ikke at andre skal se det. Er i utgangspunktet fornøyd, bare uvant (for meg).
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #18 Skrevet 29. juli 2018 Skal vedde på at du er like fin uten :) Anonymkode: 206da...fba 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #19 Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal vedde på at du er like fin uten Anonymkode: 206da...fba Enig. Når man ser at de har gjort det er det virkelig stygt, og hvis man ikke ser det skjønner jeg ikke hensikten. Da er forskjellen så ubetydelig at dama kunne spart pengene til noe fornuftig. Anonymkode: af008...5a3 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #20 Skrevet 29. juli 2018 Ser helt naturlige ut! Anonymkode: 46d0b...579 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå