Gå til innhold

Føler du deg truet av jenter som eier mer enn deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halla!

Denne tråden er retta til gutta. Lurer bare på: si du møter ei jente med en dyr leilighet(3-4 mill, dyrt for å være alene vel og merke) og hun hadde betalt ned en del av lånet: hadde du følt din manndom var truet? Eller hadde du bare blitt glad for at jenta har økonomisk sans? Tenker på hvis du ikke hadde eid noe selv, kanskje ikke engang noe særlig EK.

Anonymkode: 45b09...1d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som har økonomisk sans er sexy, jeg tar ei med økonomisk sans all day long! Og nei.. Hadde ikke følt meg truet, heller inspirert!

Anonymkode: 94007...82f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller.

Men det følger oftest noe med de pengene til damen, større bevissthet, makt, krav til mannen, o.l.

Så det sekundære gjør da ofte til at forholdet ødelegges. Og det kan antagelig mistolkes som at det er pengene sin skyld (?)

Ser ihvertfall alltid først på indre verdier før jeg vurderer de ytre! Og blir kritisk av for mye penger eller makt (sjefer).

Anonymkode: 92bd4...394

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn/gutter som er golddigere også :)

Anonymkode: 1c52c...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skremte vekk en fyr når han oppdaget at jeg hadde veldig mye sparepenger til egenkapital, han ble helt kald og fjerna seg bare..

Anonymkode: b7bb6...d87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge hun ikke forventer jeg skal kjøpes inn i huset, eller bruke mine egne penger til dette. Såklart kommer jeg til å betale litt (aka husleie) men jeg skyter ikke ut 100k til oppussing. Det må også IKKE forventes at jeg må tjene masse penger. 

Føler meg ikke trua så lenge du ikke kjøre Artic Ice truck å har 40 mannlige venner, og din jobb er maskinfører. 

Anonymkode: 4ff8c...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke inntrykk av at det skremmer menn. Jeg eier min egen bolig til litt over 3 mill, ikke noe gjeld. Og jeg har og datet menn som bor hos mamma, og ikke har sparepenger. Men nå har jeg en bachelor grad, og jobber innen helse, så det er vel heller det at yrket ikke skremmer de. Så er det da sikkert bare flott at blir vi sammen, kan de flytte inn til meg, og nesten ikke måtte betale noe for å bo.

Anonymkode: fcd40...581

Gjest Overrasket
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke blit truet av i det hele tatt. Jeg blir generelt ikke truet av smarte, sterke og selvhjulpne kvinner, og jeg er trygg nok på meg i selv i møte med slike mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at det tar litt piffen ut av menn.

Jeg datet en fyr som nylig hadde kjøpt seg leilighet, til 7-8 mill, og tydelig var veldig stolt av den. En kveld kom han hjem til meg og fikk se min leilighet, og måtte til stadighet kommentere de ulike attributtene, kveldssol, balkong etc., og ikke på en veldig positiv måte. Etter dette ble han også litt lunken. 

Leiligheten min er verdt ca. det samme som hans, og jeg er i slutten av tyveårene mens han er i begynnelsen av tredveårene. Jeg tror han følte at balansen ble litt "off" i forhold til hva han hadde sett for seg.

Anonymkode: 8fcbe...2f9

Skrevet

Turn off ja. Tror ikke jeg ville funnet min plass i et slikt forhold

Gjest Lucius
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det følger oftest noe med de pengene til damen, større bevissthet, makt, krav til mannen, o.l.

Ser ihvertfall alltid først på indre verdier før jeg vurderer de ytre! Og blir kritisk av for mye penger eller makt (sjefer).

Anonymkode: 92bd4...394

Jeg ser på det indre fremfor det ytre. Mitt krav er å passe sammen med, men selvfølgelig hjelper det litt om person har noe økonomisk sans. Liker ikke å fø på noen. 

Min samboer bodde hjemme hos foreldrene sine i en egen liten hybel, var arbeidsledig og flyttet inn til meg i huset mitt (over 10mill) og fikk seg jobb ganske raskt etterpå. Helt greit. Lever bra. 

Menn som finner dette et stort problem er det like greit å holde seg vekk fra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...