Gå til innhold

En avslutning jeg har behov for å sende avgårde, men ikke kan sende til ham...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du var en sånn god venn og stor støtte for meg den gang da jeg virkelig trengte det. Så ble du noe litt ekstra og det kjentes fint det òg. Jeg har hatt mye moro sammen med deg, og vil alltid huske gode samtaler, masse humor, nærhet og veldig god sex.

Det er blitt annerledes nå, ting skjedde som jeg kanskje ikke helt tålte, og jeg opplever deg etterhvert som en litt annen variant enn han jeg ble kjent med og glad i. Den veldig fine XX er blitt litt borte for meg.

Og jeg får ikke helt til å forholde meg til den XX som står igjen nå. Han er litt annerledes og kjøligere, ikke en jeg er like fortrolig med, ikke en som virker å ville være så nær lenger. Jeg er lei meg for det. Og vet godt det ikke er din skyld, bare sånt som kan skje mellom mennesker selvom man ikke ønsker det.

Vi har mistet gjensidigheten som jeg følte, og den savner jeg på en sånn måte som forkludrer det hele for meg. Jeg vil nok helst ha tilbake det vi hadde, det kunne jeg fortsatt med for alltid tror jeg.

Jeg vet jeg er rotete innvendig, og har vært ganske slitsom å forholde meg til. Jeg er lei meg for det også, ikke alltid jeg innså at du lar deg påvirke av det jeg lassa over på deg. For meg var du liksom en så stødig støtte, en jeg var overbevist om at jeg kunne lufte alle mulige tanker med.

Om du føler deg brukt, så kan jeg forstå det, men det var aldri med hensikt. Jeg var bare utrolig glad og takknemlig for at det fantes én person som uttrykte så tydelig at han brydde seg om meg, ville meg vel og var villig til å lytte. Det ble naturlig å dele stort og smått med deg. Men nå er det blitt annerledes, det kjennes ikke lenger på samme måte når du ikke gir tilbake som før.

Vi hadde noe veldig fint og veldig bra en stund. Og jeg håper at du også ser tilbake på det sånn. Selvom mye ble rart etterhvert, og både du og jeg nok endret oss i takt med det.

Jeg er utrolig glad i deg! Du har satt dype spor, og et sted inni hjertet mitt har jeg deg. Jeg håper virkelig du finner det du ønsker i livet ditt, det fortjener du. 

Anonymkode: 64410...7ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fint skrevet. Send det til ham 💚

Anonymkode: aabcc...843

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send den til han. Hva er det verste som kan skje?

Anonymkode: 725db...b1f

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send den til han. Hva er det verste som kan skje?

Anonymkode: 725db...b1f

Det skjer ikke noe verre enn det som allerede har skjedd, at vi ikke lenger er det vi var. Jeg er nok bare litt redd for den reaksjonen jeg ikke får se, når han har mottatt og lest den. Om han blir lettet, sint, sur, trist, oppgitt... For meg er denne meldingen veldig endelig, antagelig for ham også. Jeg får vel litt noia over at jeg setter sånn tydelig strek. Til nå har bare kontakten endret seg og fader litt.

Kan være det hjelper bare det å sende det hit, da har jeg liksom fått det ut ;)

Anonymkode: 64410...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...