Gå til innhold

Fått studieplass men redd samordna opptak har gjort feil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble jo kjempeglad over å ha fått tilbud med førstevalget mitt! Men synes enda det er litt rart mtp. at jeg sto som 55 på venteliste! Trodde da at jeg hadde nulls sjangs. Var også 2 poeng under grensa for i år. Måtte jo ringe inn til SO da de hadde regnet feil poeng og jeg rykket dermed ned noen hakk. Var snakk om 1 poeng de hadde regnet for lite og gudjselov for at jeg sa ifra. Mon tro hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde sagt ifra. Nå er dette et nettstudie og husker ikke hvor mange plasser det var der, men bare veldig overrasket over at jeg kom inn likevel for var så forberedt på andrevalget mitt istedet. Tenk om de plutselig sier at de har gjort feil og jeg har begynt på studie? Da sliter jeg! Er helt avhengig av å få studielånet nå som jeg flytter og hadde vært veldig kjipt om det er feil så jeg må slutte feks. 

Anonymkode: 95e6e...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring SO Mandag. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har fått skriftlig beskjed om at du har fått studieplass så hadde ikke jeg gjort noe som kunne forpurre det. Du har gitt beskjed og dermed gjort  ditt. Poenggrensen synker som regel en del etterhvert som folk takker nei og det tas inn fra venteliste, så hadde ikke bekymret meg for det. 

Anonymkode: d278c...e43

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...