AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Jeg var opprinnelig ganske høyt opp på ventelista på førstevalget mitt, men i dag har jeg rykket to plasser ned. Fra 5. til 7. plass. Er ikke det veldig merkelig? Jeg forventet jo det motsatte, så dette var litt demotiverende. Noen som vet hva det kan komme av?? Anonymkode: 98e53...bb3
Icelander Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Kanskje noen har klagd på poengsummen sin? Og fått medhold dermed kommet inn på listen over deg
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, Icelander skrev: Kanskje noen har klagd på poengsummen sin? Og fått medhold dermed kommet inn på listen over deg Dette ⬆️ Anonymkode: f7357...ce3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 10 minutter siden, Icelander skrev: Kanskje noen har klagd på poengsummen sin? Og fått medhold dermed kommet inn på listen over deg Åh, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Så kjipt... Takk for svar! HI Anonymkode: 98e53...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå