AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Jeg blir også avlyttet på telefonen! Har noen blitt det før? Hva gjorde dere med det? Industrispionasje? Anonymkode: 8a116...80a
Morganaut Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir også avlyttet på telefonen! Har noen blitt det før? Hva gjorde dere med det? Anonymkode: 8a116...80a Ventet til Jernteppet falt før jeg hadde telefonsex igjen...... Endret 28. juli 2018 av Morganaut
Gjest Mass Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir også avlyttet på telefonen! Har noen blitt det før? Hva gjorde dere med det? Industrispionasje? Anonymkode: 8a116...80a Hvordan vet du det? Har aldri blitt det, men hadde slått meg til ro med at det er en straffbar ting å gjøre og at det kan ikke brukes noen steder uansett.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, Mass skrev: Hvordan vet du det? Har aldri blitt det, men hadde slått meg til ro med at det er en straffbar ting å gjøre og at det kan ikke brukes noen steder uansett. Føler det på meg! Fikk en merkelig tanke her i stad om at min mobil blir avlyttet. Tør ikke ta telefonen. Anonymkode: 8a116...80a
Gjest Mass Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler det på meg! Fikk en merkelig tanke her i stad om at min mobil blir avlyttet. Tør ikke ta telefonen. Anonymkode: 8a116...80a Men hvem skulle ønske å avlytte deg? Det er sikkert ikke noe i den tanken/følelsen, men du kan jo i en stund bare la være å dele sensitiv info og snakke om hverdagslige ting for din egen sinnsro.
stan Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 Ta det helt med ro. Om mobilen din avlyttes vil du overhodet ikke merke det. Samtalene lagres som filer hos operatøren, ikke noe uvanlig skjer på mobilen. En annen mulighet er jo å legge inn en avlyttings app på mobilen. Men da må noen ha tilgang til mobilen, eller lurt deg til å installere den. Dette går an å merke og fjerne. Enda en mulighet for å avlytte er å sette opp en falsk basestasjon og rute trafikk igjennom den. Men du bør være temmelig interessant før noen gidder å gjøre dette. Det har skjedd i forhold til Stortinget og politiske institusjoner. Kryptering hjelper mot dette.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Skrevet 29. juli 2018 11 timer siden, Mass skrev: Hvordan vet du det? Har aldri blitt det, men hadde slått meg til ro med at det er en straffbar ting å gjøre og at det kan ikke brukes noen steder uansett. Politiet kan avlytte etter rettslig avgjørelse der det er særskilt mistanke om noe kriminelt. Anonymkode: d3891...f77
Gjest Mass Skrevet 29. juli 2018 #9 Skrevet 29. juli 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politiet kan avlytte etter rettslig avgjørelse der det er særskilt mistanke om noe kriminelt. Anonymkode: d3891...f77 Det kan de, men det er ikke relevant for min del. Endret 29. juli 2018 av Mass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå