Gå til innhold

Mamma Mia filmen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Til dere som har sett Mamma Mia filmene: Må man ha sett den første for å se den andre? Altså er nr 2 en slags fortsettelse av nr 1 ? Eller er det to enkelststående filmer?

Anonymkode: e0677...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nja. Det er en fortsettelse, men hvis du leser en omtale av film nr 1 er du good to go. Men gjør det ihvertfall:) Helst se første film da, for den var kjempefin! 

Anonymkode: 645bb...e5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke tvingende nødvendig å se den første først, men jeg ville ha gjort det likevel. Mest for at det er gøy, men også fordi at den 1'eren ikke er en film man ser om og om igjen, så om du ikke ser den før 2'eren, så går du likevel glipp av en god film. Man går glipp av mye av personen Donna, som Meryl Streep spiller, sin jobb for hotellet i voksen/moden alder. Hun er kun såvidt med på slutten i 2'eren (men da i sterke scener).

Tips til 2'eren: Er du en som lett gråter ved rørende scener, så ta med kleenex. ;)

Anonymkode: 79cbb...f89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det er meningsløst å se nummer to uten å ha sett nr én. Du mister en del referansepunkter. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor noen vil se film nr to av noen annen grunn at de likte nr én og bare "må" se den. Det er virkelig en elendig film

Anonymkode: e706d...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...