Gå til innhold

Han jeg dater skyter av at han kan kampsport

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde løpt som faen! 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke som han bedriver noe som helst organisert kampsport.

Alle varsellamper gløder. Han er creepy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver å imponere, og så blir det bare latterlig.

Spør hvilken klubb han tilhører og sjekk, regn med at alt han sier er vås.

Anonymkode: 9100b...8e4

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han prøver å imponere, og så blir det bare latterlig.

Spør hvilken klubb han tilhører og sjekk, regn med at alt han sier er vås.

Anonymkode: 9100b...8e4

Han er nok «selvlært» om han i det hele tatt har prøvd noen kampsport i praksis.

Enig i mesteparten her, bare gå videre. Han virker i beste fall svært umoden, i verste fall voldelig i tillegg. Og når han er over 30 er det usannsynlig at han kommer til å vokse seg av det. 

Anonymkode: bc9fc...f59

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Han høres ut som en klassisk Gareth Kennan - type.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

..og vet hvordan han kan stimulere de riktige punktene på kroppen for at motstanderen kan føle smerte, miste følelsen i en del av kroppen og i verste fall drepe. 

Jeg spurte han om hvorfor han sa det til meg og om jeg burde være redd for at han plutselig kan finne på å gjøre det mot meg. Fikk til svar om at så lenge jeg ikke provoserer han trenger jeg ikke være redd for det. Men han kan bli rimelig forbanna når han først blir forbanna, og da er det best å holde seg unna for det vil ikke jeg se. 

Videre sa han at han ikke lenger føler smerte fordi han har etterhvert blitt "immun" mot disse punktene, så jeg trenger ikke prøve å finne de punktene på kroppen hans. 

Prøver han bare å tøffe seg eller?

Anonymkode: 82b07...50f

Han har sikkert lest på KG at jenter ønsker seg en badboy. :)

Anonymkode: fb591...9eb

• Liker 1
Skrevet

Menn (og sikkert også kvinner) kan si mye dumt når de prøver å imponere. Likevel lyser varsellampene både i forhold til at du liksom må være så himla forsiktig med å provosere (for hvem avgjør hva en provokasjon er?), og at han syntes det var flott gjort at kameraten brøt seg inn hos ex-dama. Det er bare trøbbel i sikte med denne mannen, og når han lyver om jobben sin - hvordan kan du stole på at han ikke vil kunne lyve om hva som helst annet? Kom deg unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kampsporttrenere er veldig strenge med at sporten og motstanderen skal respekteres, triksene skal kun brukes i dagliglivet som selvforsvar (dog kampsport har vist seg å være dårlig selvforsvar da angripere slåss veldig skittent, kan ikke bruke koreografert vold mot en fyllik som sparker og river deg i håret). De jeg kjenner som driver med det er sånne kumbaya-folk som helst bruker det som meditasjon. 

I ungdommen fikk jeg min første kjæreste, han drev faktisk med sporten og var med i en klubb. Han sa at han var blitt så god at han hadde måtte registrert armene sine som våpen hos politiet😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 han var ikke en sint, voldelig eller truende gutt, men en patologisk løgner og rasist . han løy om masse annet også.

Anonymkode: 9d9e3...c6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, viren skrev:

Menn (og sikkert også kvinner) kan si mye dumt når de prøver å imponere. Likevel lyser varsellampene både i forhold til at du liksom må være så himla forsiktig med å provosere (for hvem avgjør hva en provokasjon er?), og at han syntes det var flott gjort at kameraten brøt seg inn hos ex-dama. Det er bare trøbbel i sikte med denne mannen, og når han lyver om jobben sin - hvordan kan du stole på at han ikke vil kunne lyve om hva som helst annet? Kom deg unna.

Du blander litt med mannen (kremt, gutten) jeg dater ca 3 ganger. Det var han som skrøt av at kompisen hadde brutt seg inn hos eksen :)

Men jeg er enig i det du sier. 

---

Har du bestemt deg for hva du skal gjøre med han TS? 

Anonymkode: f5c2e...15b

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at du har funnet deg en vaskeekte Bullshido utøver, og lystløgner...

Anonymkode: 273a0...266

AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2018 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Og de punktene han snakker om blir man ikke immun mot, det kan jeg love deg ts! 

Kun en folkegruppe har vist å være imun mot slik smerte og det er michelin munkene. 

Anonymkode: 0a428...2cb

:fnise: Vanskelig å bli "immun" mot noe som ikke eksisterer ja... Ser ut som at du også har slukt Bullshido pratet rått... For de fleste andre gjennomskuet vi det vel for det tullet det var en gang på barneskolen...

Nei trykkpunkter, 1 tommes slag, osv. fungerer ikke. Det er ren humbug, uansett hvor mye munk du er. Ellers ville det jo vært ekstremt effektivt å bruke i MMA, ol. Det er enkelt og greit bare en form for massesuggesjon og konformitet. Veldig likt hvordan sekter fungerer.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Vanskelig å bli "immun" mot noe som ikke eksisterer ja... Ser ut som at du også har slukt Bullshido pratet rått... For de fleste andre gjennomskuet vi det vel for det tullet det var en gang på barneskolen...

Nei trykkpunkter, 1 tommes slag, osv. fungerer ikke. Det er ren humbug, uansett hvor mye munk du er. Ellers ville det jo vært ekstremt effektivt å bruke i MMA, ol. Det er enkelt og greit bare en form for massesuggesjon og konformitet. Veldig likt hvordan sekter fungerer.

Så du tror ikke han har oppsøkt gode gamle Pai Mei, altså? 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...