Gå til innhold

Han jeg dater skyter av at han kan kampsport

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..og vet hvordan han kan stimulere de riktige punktene på kroppen for at motstanderen kan føle smerte, miste følelsen i en del av kroppen og i verste fall drepe. 

Jeg spurte han om hvorfor han sa det til meg og om jeg burde være redd for at han plutselig kan finne på å gjøre det mot meg. Fikk til svar om at så lenge jeg ikke provoserer han trenger jeg ikke være redd for det. Men han kan bli rimelig forbanna når han først blir forbanna, og da er det best å holde seg unna for det vil ikke jeg se. 

Videre sa han at han ikke lenger føler smerte fordi han har etterhvert blitt "immun" mot disse punktene, så jeg trenger ikke prøve å finne de punktene på kroppen hans. 

Prøver han bare å tøffe seg eller?

Anonymkode: 82b07...50f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En annen ting jeg har reagert på med han er at det er mye fra livet hans han ikke har fortalt meg. Han har begynt halvveis å fortelle, men bare avsluttet før for mye har blitt sagt. Da sitter jeg igjen med spørsmål og blir selvfølgelig nysgjerrig i hva som har skjedd. I følge han hadde jeg forduftet hvis jeg hadde visst alt han har opplevd og gjort.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

..og vet hvordan han kan stimulere de riktige punktene på kroppen for at motstanderen kan føle smerte, miste følelsen i en del av kroppen og i verste fall drepe. 

Jeg spurte han om hvorfor han sa det til meg og om jeg burde være redd for at han plutselig kan finne på å gjøre det mot meg. Fikk til svar om at så lenge jeg ikke provoserer han trenger jeg ikke være redd for det. Men han kan bli rimelig forbanna når han først blir forbanna, og da er det best å holde seg unna for det vil ikke jeg se. 

Videre sa han at han ikke lenger føler smerte fordi han har etterhvert blitt "immun" mot disse punktene, så jeg trenger ikke prøve å finne de punktene på kroppen hans. 

? hvor gammel er han? ...tror du skal finne deg en med litt mer mellom ørene jeg. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Dump han.

Anonymkode: 7d132...abe

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke blitt sammen med en som kan bli så sint at jeg burde være redd for å se det... og i tillegg nærmest skryter av hvor sint han kan bli.

Endret av isbjørnungen
  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en loser. Ikke rart at han er singel.

Anonymkode: ea6c7...683

• Liker 6
Skrevet

Herregud hahahaha æsj 

Drit i han, han er jo helt fjern 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Jeg ville ikke blitt sammen med en som kan bli så sint at jeg burde være redd for å se det... og i tillegg nærmest skryter av hvor sint han kan bli.

Dette.. 

Jeg datet en slik fyr som sa nesten akkurat de samme tingene. Tilslutt røpet han seg og fortalte at en kompis hadde brutt seg inn hos ekskjæresten (til kompisen) og rasert leiligheten. Dette var såå kult og såå fortjent.. Dama hadde ikke gjor han noe, ikke vert utro eller noe sånt. 

Jeg dumpet han etter det, det var sikkert etter 3 daten bare. Etterpå fikk jeg trusler og stygge ord slengt mot meg. Jeg var en grusom A4-person og jeg måtte passe meg hvis jeg så han igjen.. Dust. 

Anonymkode: f5c2e...15b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

Han fremstår som en ordentlig fyr med en skikkelig jobb. Selv om han har juget litt om stillingen sin (har sagt at han er sjef når han slettes ikke er det). I tillegg har han fortalt at han har en del penger fordi han er spart..

Samtidig er han en slags looner og kan være litt belærende.

Men ellers er han er grei fyr.. kanskje litt usikker når han har så behov for å fremsnakke seg selv hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Tror han lyver jeg. De jeg kjenner som driver med kampsport har stor respekt for sporten og skryter derfor aldri av det. 

Det typen din kan har han sikkert lært på youtube 😂

Og de punktene han snakker om blir man ikke immun mot, det kan jeg love deg ts! 

Kun en folkegruppe har vist å være imun mot slik smerte og det er michelin munkene. 

Anonymkode: 0a428...2cb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde løpt!!!  

Og dette gjorde ikke saken noe bedre: 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han har juget litt om stillingen sin (har sagt at han er sjef når han slettes ikke er det). I tillegg har han fortalt at han har en del penger fordi han er spart..

Anonymkode: 4e35e...0cf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Pleier å skryte av det jeg også. Så nemlig karatekid på kino, hilsen dame 43😀( kan forøvrig bevise det med tranen)

Anonymkode: 31237...d4e

• Liker 4
Skrevet

Jesus christ. Run, Forrest, run!! Alle varsellampene blinker rødt her. Han lyver, han sier nærmest rett ut at han kommer til å være voldelig dersom du provoserer han, og han er belærende. Kom. Deg. Vekk. 

• Liker 10
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette blir flaut. Nå vet jeg ikke hvor gammel han fyren her er, men er han over 13 så virker han kanskje litt sent utviklet, for å si det sånn. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Xcase33 skrev:

? hvor gammel er han? ...tror du skal finne deg en med litt mer mellom ørene jeg. 

Han er faktisk 34. 😮 virker ikke helt sånn utifra de uttalelsene.

29 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Nei. Tror han kanskje har litt behov for å markere seg. Gjøre seg selv litt viktig og ..være et kupp når han kan sånne ting. Blir egentlig bare skeptisk jeg. 

Men han sier at jeg ikke kommer til å se de verste sidene hans fordi han bryr seg om meg.. 

Skrevet (endret)

Off, vrir meg bare av å lese hovidinnlegget. Alle har vi vel gått i klasse eller jobbet sammen med en slik taper. Samme type dom tenderer å bli såre og sure og bittre om de ikke får det de mener de har "fortjent" eller har "krav" på og som deretter begynner å stalke deg. 

Herreguuuud, er dette en fyr du vil sksl bli far til dine barn?!? Satan, så flaut. 

Endret av Perle
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trolletråd 

Anonymkode: fb6c0...642

AnonymBruker
Skrevet

Silker på de ikke er min x du dater i såfall kom deh bort haha

Anonymkode: f884e...8ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke troller. Hold deg unna. Han må være en pappskalle av dimensjoner. Tenk å si noe sånt.

Anonymkode: fb6c0...642

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her. 

Han fremstår som en ordentlig fyr med en skikkelig jobb. Selv om han har juget litt om stillingen sin (har sagt at han er sjef når han slettes ikke er det). I tillegg har han fortalt at han har en del penger fordi han er spart..

Men ellers er han er grei fyr.. kanskje litt usikker når han har så behov for å fremsnakke seg selv hele tiden.

Lukter lav selvfølelse og skam lang vei og av den typen som får andre rundt til å føle seg miserable og like verdiløse. Løp!

Anonymkode: 61947...4ea

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...