Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det der? Litt mindre snobbete enn på Nordstrand? Hva med andel innvandrere? Hva med kollektivtransporten? Hvordan er det for barn der? Det virker litt sånn utenfor "allfarvei", det er så vidt en matbutikk og togstasjon der, men ikke noe annet? Må man gå helt til Lambertseter for det? 

Anonymkode: df057...5cd

Skrevet

Mindre snobb, men veldig utafor allfarvei!

AnonymBruker
Skrevet

Det går buss og tog. En matbutikk ja, skole, et par barnehager og en kirke.

Ikke veldig "supersentralt", litt sånn "midt mellom".... Men veldig ok område allikevel. Nordstrand trenger ikke være så "snobb", selv om det selvfølgelig KAN! Ljan er ikke så ille sånn sett. Andel innvandrere har jeg ikke tall på, ser noen, men ikke mange.

Anonymkode: 74a70...74c

• Liker 1
Skrevet

Ljan ligger rett ved siden av Hauketo, så du må absolutt ikke til Lambertseter. Søsteren min bodde der med datteren sin, opptil hun ble 2 år bare. Så vet ikke noe om bhg/skole. Naboene(eldre)var svært nysgjerrige. Brydde seg om alt. En annen jeg kjenner, som har en del penger og et flott hus med sjøutsikt sier at skolen er preget av hva foreldrene jobber med og merkeklær. 

Går buss fra Ljan-krysset ved butikken til byen+tog. Men ja, det er ikke så mye der altså...

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Absurdah skrev:

Ljan ligger rett ved siden av Hauketo, så du må absolutt ikke til Lambertseter. Søsteren min bodde der med datteren sin, opptil hun ble 2 år bare. Så vet ikke noe om bhg/skole. Naboene(eldre)var svært nysgjerrige. Brydde seg om alt. En annen jeg kjenner, som har en del penger og et flott hus med sjøutsikt sier at skolen er preget av hva foreldrene jobber med og merkeklær. 

Går buss fra Ljan-krysset ved butikken til byen+tog. Men ja, det er ikke så mye der altså...

Det er jo ikke rare greiene på Hauketo da, et treningssenter og to butikker? I tillegg er det like langt til Hauketo som til Lambertseter der vi lurer på å flytte.

er det Ljan skole det er hun siktet til? 

ts

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke rare greiene på Hauketo da, et treningssenter og to butikker? I tillegg er det like langt til Hauketo som til Lambertseter der vi lurer på å flytte.

er det Ljan skole det er hun siktet til? 

ts

Sa ikke at det var mye der heller, men matbutikken er jo litt større bl.a :) 

Ja, det er Ljan skole som han syntes er slik. 

Men det er veldig rolig og fint område da... Ikke masse mas og kjas :) Spørs litt hvor dere flytter fra også... 

AnonymBruker
Skrevet

Huff, Ljan. Dit ville jeg ikke flyttet med barna mine. 

Anonymkode: c2fd9...026

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff, Ljan. Dit ville jeg ikke flyttet med barna mine. 

Anonymkode: c2fd9...026

Hvorfor? Med en sånn uttalelse så burde det kommet en forklaring. 

Anonymkode: 83d99...04e

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...