Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!Nå pøsregner det i Stavanger!!Har vært 34 grader her i dag,plutselig begynte det å blåse kraftig kl 19,og nå øser det ned😀🌧

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:edie:

Endret av sonjaX
Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Det varte bare i 10 minutter her i Oslo.. skuffa!

Skrevet
9 minutter siden, Mater Pulchrae said:

Jippi!Nå pøsregner det i Stavanger!!Har vært 34 grader her i dag,plutselig begynte det å blåse kraftig kl 19,og nå øser det ned😀🌧

Jeg gleder meg til det kommer til Oslo! :duskedame:

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, JeSuisLouise said:

Det varte bare i 10 minutter her i Oslo.. skuffa!

Håper vi får en ny og heftigere runde i løpet av de neste 12 timene. Det er nå det spåmennene og -damene på MetOslo (?) forutsier.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Herlig, herlig!! I min by litt sørvest for Oslo har det regna som bare det i to omganger i dag, den ene gangen brakte med seg torden og lyn i tillegg :) Endelig blir det litt fuktigere i bakken så det går an å håpe at det hjelper på tørken her...meldt regn flere dager nå :) 

• Liker 2
Gjest Stella Rose
Skrevet

Det var på tide, vi trengte virkelig regn nå. Håper det forsetter i noen dager nå.

Skrevet

Har ikke sett noe regn enda🤨

Skrevet (endret)
1 time siden, T-Rex skrev:

Jeg gleder meg til det kommer til Oslo! 

Endret av bjone
Skrevet (endret)

Jeg krysser fingre og tær for at det varer mer enn bare noen få minutter.

Men jeg ble lykkelig!

Singing in the rain

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet (endret)
33 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg krysser fingre og tær for at det varer mer enn bare noen få minutter.

Men jeg ble lykkelig!

Singing in the 

Endret av bjone
Skrevet

Det verste jeg vet er varme regn. Liksom, det er fortsatt varmt, men vått. Håper heller at temperaturen synker snart. Til ca 18-20 hadde vært perfekt.

• Liker 3
Skrevet

Masse regn på ettermiddag og nå på kvelden. Supert! Det var helt nødvendig. Så slipper jeg å bekymre meg for hagen. 😄 Det eneste problemet er at det har vært så varmt ute at det er klamt i huset, så har hatt dører og vinduer åpne for å få litt trekk 😄 Nå er det levelig i huset. 

Skrevet (endret)

Ulempen er at Lillepus har tatt med mus inn. Musene gjemmer seg på steder Lillepus ikke får tak i dem, og Lillepus har plutselig null interesse. Så da er det jeg som må på musejakt inne i huset. :sad:

Men ellers er jeg jublende glad for at det regner :jepp:

Endret av Millimani
Skrevet

Det kom masse vind, et par tordenbrak og så åpnet himmelen seg ved 19-tiden, og runde to i 1-tiden i natt.

Fremdeles varmt inne og sengetøyet føltes som om det var klistret fast på meg. Gleder meg til litt mer ok temperatur 

• Liker 1
Skrevet

Her i Bergen har temperaturen droppet fra +32 til +20 grader og det blåser en nydelig vind. Omsider går det an å puste igjen

AnonymBruker
Skrevet

Fremdeles ikke nok regn...  

Anonymkode: a00aa...3a3

• Liker 3
Skrevet

Høy luftfuktighet her, i tillegg til at det fortsatt er alt for varmt. Særs ubehagelig!

Skrevet

Det var bare noen minutter med regn i Oslo i går. Skuffet. Ser helt tørt ut på bakken igjen i dag, gresset er helt gult og brunt så langt øyet kan se. Enkelte steder som ligger i skyggen på nordsiden av bygninger, kan gresset være litt grønnere, siden det ikke er stekt av solen i ukesvis.

Kunne trenge en hel dag med regn nå, kanskje mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regnet godt, stiv kuling og lynet også i Stavanger i går, i dag tørt og sol igjen, men nå med forfriskende 18-20 grader, ikke 30 som vi hadde! Blåser også frisk i dag så nå er jeg så glad! Det går an å puste nå :) 

Er meldt litt regn mandag og masse regn tirsdag i Stavanger, gleder meg! Det kunne godt regnet 1 uke nå :) 

Anonymkode: 9c82e...5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...