Gå til innhold

Underholdning

Anbefalte innlegg

Gjest Road-Queen
Skrevet

Min og brudgommens familier er hverken talere eller sangere, og dermed er jeg redd bryllupsmiddagen/kvelden kan bli litt kjedelig og trøttsom. Har noen noen gode råd til lett underholdning/aktiviteter?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvem dere skal ha da men... her er noe vi venninene bruker å gjøre og som folk har likt veldig godt:

- Få en dere kjenner til å fortelle vitser (som stand-up.. ikke slik "har du hørt om svensken, dansken osv)

- Vi laga skyggeteater av livet til bruda (og brudgommen)

- Kan også spille skuspill om brudeparet (gjerne bare morsomme og romantiske ting)

- Lage ja/nei spm om brudeparet og se hvem som kjenner de best (bør få gjestene til å stå, og at de som tar feil må sette eller flytte seg)

- Lage spm til brudeparet (og evt et eller to andre par) der den ene partner skal gjette seg til hva partneren vil svare.. (se hvor godt de kjenner hverandre)

- kanskje ikke så aktuelt med dere, men går kjempefint selv med lite sangvant publikum: Lage en morsom sang om brudeparet med Fader Jakob som melodi. Skriv sangen på en laaang kassarull, og den skal rulles/sendes ut etterhvert... altså etter at du har sunget en verselinje strekker man ut og sender videre... Den blir sunget av alle (kanon)... det blir masse tull og alle tør å synge siden man "drukner" blant alle andre, og den er lett å synge

Det finnes flere "leker" men de synes jeg ikke passer i bryllup. Men det er spørs hvor dere selv legger lista! :D

Skrevet

- Var i et bryllup hvor noen venner hadde laget en liksom dokumenter om brudeparet, ikledd parykk etc. Ikke planlagt fra brudeparets side riktig nok... :wink:

- Man kan få hjelp av andre til å skrive taler eller sangtekster, men viktig å gi nok informasjon til de blir personlige selvsagt.

- Man kan gjøre litt ekstra ut av serveringen eller/og pynt.

- Leie inn en underholder, gjerne en som er flink med ulike stemmer.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...