GÃ¥ til innhold

Jeg gir opp dating og dating apper!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holdt med en fyr en stund, eller egentlig flere,men ikke på samme tid. vi hadde det morsomt sammen,praten gikk lett og vi lo mye av hverandre..lik humor osv...  likevel så blir jeg «dumpa» gang på gang... jeg blir sååå frustert og har nå gitt opp hele datinga.. skjønner ikke helt hvorfor det skal være sånn.. føler datinga i 2018 har blitt bruk og kast, i tillegg til at menn vil heller ha en supermodell som e kjedelig, enn en ok utseende dame som har bra humor og som er snill... hva er greia? Flere som føler det som meg..???

Anonymkode: 93ec6...491

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dette var ikke for deg.

Anonymkode: 0be22...9ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn vil ikke ha forhold men driver bare med bruk og kast dsv. Det er uglamorøs oppførsel. Bare å holde seg unna menn, evt reise til Colombia der det finnes BRA menn som vil ha forhold. 

Anonymkode: 9cc54...08f

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil ikke ha forhold men driver bare med bruk og kast dsv. Det er uglamorøs oppførsel. Bare å holde seg unna menn, evt reise til Colombia der det finnes BRA menn som vil ha forhold. 

Ja for det har ingenting å gjøre med hvilke menn eller kvinner noen går etter. Når alle sammen du dater uansett om du er mann eller kvinne og "det er noe feil med alle andre" kanskje det er på tide å ta seg en titt i speilet og spørre hva du faktisk vil ha i en partner og hva du gjør feil for at det ikke skjer. Jeg vil gjerne ha forhold men bokstavelig talt siste dama jeg datet hadde sex med en annen fyr, så når jeg ble opprørt sa hun til meg "herregud vi har bare pult i noen måneder og du tar dette alt for seriøst, vi er ikke gifte". Jeg hadde liksom ikke spurt om å få noen nøkkel, eller krevde at hun skulle sove hos meg eller jeg sove hos henne hver kveld. Men når det hadde gått 2 måneder trodde jeg det var naturlig nok å føle at vi var ihvertfall i starten av et forhold. Det betyr ikke at jeg nå kommer til å gi opp dating å si at alle damer er løse eller bare bryr seg om penger og status. Hadde jeg sagt det ville du av god grunn kunne kalt meg kvinne hater, jeg hater meg selv for at jeg lot garden min ned og fortalte henne ting jeg normalt sett aldri har fortalt noen. Og følte meg forstått med tanke på hvilke svar hun gav og hva hun fortalte meg, men egentlig brydde hun seg ikke så mye om meg, jeg var bare noen som gjorde at hun følte seg bra i øyeblikket enten det var sex eller følelsesmessig. Det verste er at en del av meg forsatt har lyst å svare ja når hun sender meg meldinger og kan komme for å ha sex og sender naken snap for å prøve å få meg til å si ja. 

Jeg har venner men begynner å komme i den alderen hvor de er mye opptatt fordi flere av dem nå enten har barn, er gifte eller i seriøse forhold. Så for det meste møtes vi bare 1-2 ganger i måneden for å spille poker, drikke og snakke dritt. Jeg klarer ikke å finne noen som vil være i et seriøst forhold med meg fordi jeg er både ødelagt fysisk, og slet med sterk depresjon og angst over at jeg måtte bringe så mye tid på sykehuset mens vennene mine reiste på universitet og fikk både utdanning og livsopplevelser som jeg aldri vil kunne få. Jeg har fått livet mitt på bedre kjør enn det var for 2 år siden, men limitasjoner vil det bestandig være. Og er du ikke godt etablert før du er 27-28 så er det vanskelig nok å få en første date. Igjen det er ikke kvinners sin feil, men min, jeg burde tatt mer sjanser når jeg enda var ung, dum og frisk, men tenkte for mye på alle konsekvenser så jeg analyserte følelsene mine isteden for å lytte på dem. Så ble jeg syk og det var for sent at jeg innså at kvinner tiltrekkes mer av menns handlinger enn tanker og følelser. 

Anonymkode: 1ee27...015

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt med en fyr en stund, eller egentlig flere,men ikke på samme tid. vi hadde det morsomt sammen,praten gikk lett og vi lo mye av hverandre..lik humor osv...  likevel så blir jeg «dumpa» gang på gang... jeg blir sååå frustert og har nå gitt opp hele datinga.. skjønner ikke helt hvorfor det skal være sånn.. føler datinga i 2018 har blitt bruk og kast, i tillegg til at menn vil heller ha en supermodell som e kjedelig, enn en ok utseende dame som har bra humor og som er snill... hva er greia? Flere som føler det som meg..???

Høres egentlig bare ut som om dere hadde god vennskapelig kjemi, og at han rett og slett ikke hadde følelser for deg. Sånn er det ofte, dessverre. Selv om man kommer godt overens med noen.og liker de veldig godt, kan man ikke presse frem følelser. 

Mitt beste tips er bare å ta litt lettere på dette med dating. Prøv å kose deg som singel, og tenk på det som en hyggelig adspredelse å treffe nye mennesker (menn). 

Husk at en del som er i forhold egentlig ikke trives, men de er redde for å bryte ut pga tryggheten det er å være i et forhold. Sånn sett er du mye nærmere et lykkelig forhold, da du ikke trenger å bryte ut av et halvdårlig forhold. 

Anonymkode: 08bae...3f1

Skrevet
On 7/28/2018 at 7:42 PM, AnonymBruker said:

Jeg er tilgjengelig for å hjelpe slike damer

AnonymBruker
Skrevet

Synest også dating er vanskelig. Har truffet en mann en gang og det var hyggelig, vi har chattet en del etter det. Men så er det noe som sier meg at han kanskje ikke er så intressert allikevel. Han var veldig mye mer på tidligere, sende meldinger. 

Jeg spurte han her om det fortsatt var interesse å treffes igjen og fikk positiv svar på det. Men han har ikke tatt kontakt etter det, 2 dager siden og han er aktiv på Messenger. Jeg kjenner at jeg lar vær å kontakte han nå for å ikke føle jeg jakter han. Enten er det jeg som er litt for ivrig i hodet mitt. Eller så sa han bare ja til at han var fortsatt intressert for å "være snill" og så la det renne ut. Blir uansett ikke før om ca 2 uker til pga ferie. 

Helt fair om en ikke er intressert altså, men jeg liker ikke å ha den usikkerhet følelsen. Tiden vil vise forsøker å ikke stresse med det. 😉

Anonymkode: 71e08...b42

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 hours ago, Michaeldennis said:

Jeg er tilgjengelig for å hjelpe slike damer

Nå må du slutte å fiske etter PM fra damene her!

Endret av pantertante
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
On 7/28/2018 at 9:08 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor akkurat Colombia? :P finnes det ikke BRA menn som vil ha forhold i Tsjekkia? Italia? Kina?

Anonymkode: 16b98...828

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...