Gå til innhold

Til slankerene

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Her er hvordan jeg gikk ned i vekt, fikk strammet opp stumpen, svigermorsarmene og lårene.

Mange små og kalorifattige målitder hjelper.

I slutten av januar veide jeg 80 kilo.

Jeg begynte å trene omentrent som følgende:

mandag: en time step eller høy puls aerobic

tirsdag: en time step eller stram opp

torsdag: 50 min styrke

fredag: en time step/styrke eller egentrening

søndag: en time stram opp

Dette er trening i en oppstartsfase, senere vil jeg kunne trappe ned til mellom to og fem dager med trening i uken.

Kosthold:

kl 7.15: et glass appelsinjuice med fruktkjøtt og vitamintabletter. Kjøper sånne alt i ett pakker. Da får jeg også mineraler og oljer kroppen trenger. Jeg klarer ikke å spise skikkelig frokost, aldri klart det uten å brekke meg.

kl 10.45: to store, halve og hjemmelage rundstykker med valgfritt pålegg, majones.

kl 13.30: en riskake eller knekkebrød med hvitost

kl 16.30: en porsjon middag

kl 20.00: knekkebrød med ost eller skive med pålegg. Noen ganger lager jeg meg en porsjon med rett i koppen suppe for å variere.

Fredags kveld unner jeg meg en is. Lørdag spiser jeg hva jeg vil. God mat og snop.

Søndagene har vi gjerne en ekstra god middag med dessert.

I løpet av disse ukene har jeg tatt av 9 kilo. Jeg er 1.78 høy.

I utgangspunktet skal man helst bare ta av mellom et halvt og et kilo i uken, så jeg har tatt av i overkant av det jeg burde.

Jeg tror at det viktigste jeg gjorde var å slutte å spise snop midt i uken. Det ble ganske mye av det. Jeg spsier kaker og sånt på jobben og annet når det blir budt fram, men vi har ikke slikt i huset lenger.

Etter et par uker er snopetrangen helt borte. En annen ting jeg har gjort, er å ikke spise meg stappmett lenger.

Det aller, aller viktigste:

Jeg bestemte meg for en kostholds og livsstilsendring og jeg bestemte meg for å klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

Drikker du mye vann da? Tror det var det som gjorde største utslaget hos meg (sammen med alt det andre...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...