Gå til innhold

Til slankerene

Fremhevede innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet

Her er hvordan jeg gikk ned i vekt, fikk strammet opp stumpen, svigermorsarmene og lårene.

Mange små og kalorifattige målitder hjelper.

I slutten av januar veide jeg 80 kilo.

Jeg begynte å trene omentrent som følgende:

mandag: en time step eller høy puls aerobic

tirsdag: en time step eller stram opp

torsdag: 50 min styrke

fredag: en time step/styrke eller egentrening

søndag: en time stram opp

Dette er trening i en oppstartsfase, senere vil jeg kunne trappe ned til mellom to og fem dager med trening i uken.

Kosthold:

kl 7.15: et glass appelsinjuice med fruktkjøtt og vitamintabletter. Kjøper sånne alt i ett pakker. Da får jeg også mineraler og oljer kroppen trenger. Jeg klarer ikke å spise skikkelig frokost, aldri klart det uten å brekke meg.

kl 10.45: to store, halve og hjemmelage rundstykker med valgfritt pålegg, majones.

kl 13.30: en riskake eller knekkebrød med hvitost

kl 16.30: en porsjon middag

kl 20.00: knekkebrød med ost eller skive med pålegg. Noen ganger lager jeg meg en porsjon med rett i koppen suppe for å variere.

Fredags kveld unner jeg meg en is. Lørdag spiser jeg hva jeg vil. God mat og snop.

Søndagene har vi gjerne en ekstra god middag med dessert.

I løpet av disse ukene har jeg tatt av 9 kilo. Jeg er 1.78 høy.

I utgangspunktet skal man helst bare ta av mellom et halvt og et kilo i uken, så jeg har tatt av i overkant av det jeg burde.

Jeg tror at det viktigste jeg gjorde var å slutte å spise snop midt i uken. Det ble ganske mye av det. Jeg spsier kaker og sånt på jobben og annet når det blir budt fram, men vi har ikke slikt i huset lenger.

Etter et par uker er snopetrangen helt borte. En annen ting jeg har gjort, er å ikke spise meg stappmett lenger.

Det aller, aller viktigste:

Jeg bestemte meg for en kostholds og livsstilsendring og jeg bestemte meg for å klare det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært! :)

Gratulerer så mye.

Gjest gjest1
Skrevet

Grattis!!!! Du har vært kjempeflink!

Skrevet

Jepp, dette var skikkelig bra :klappe: og veldig motiverende å lese :rosasmil: :-D :rosasmil:

Skrevet

Gratulerer :)

Drikker du mye vann da? Tror det var det som gjorde største utslaget hos meg (sammen med alt det andre...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...