Gjest Hilde K S Skrevet 9. mars 2005 #1 Del Skrevet 9. mars 2005 Her er hvordan jeg gikk ned i vekt, fikk strammet opp stumpen, svigermorsarmene og lårene. Mange små og kalorifattige målitder hjelper. I slutten av januar veide jeg 80 kilo. Jeg begynte å trene omentrent som følgende: mandag: en time step eller høy puls aerobic tirsdag: en time step eller stram opp torsdag: 50 min styrke fredag: en time step/styrke eller egentrening søndag: en time stram opp Dette er trening i en oppstartsfase, senere vil jeg kunne trappe ned til mellom to og fem dager med trening i uken. Kosthold: kl 7.15: et glass appelsinjuice med fruktkjøtt og vitamintabletter. Kjøper sånne alt i ett pakker. Da får jeg også mineraler og oljer kroppen trenger. Jeg klarer ikke å spise skikkelig frokost, aldri klart det uten å brekke meg. kl 10.45: to store, halve og hjemmelage rundstykker med valgfritt pålegg, majones. kl 13.30: en riskake eller knekkebrød med hvitost kl 16.30: en porsjon middag kl 20.00: knekkebrød med ost eller skive med pålegg. Noen ganger lager jeg meg en porsjon med rett i koppen suppe for å variere. Fredags kveld unner jeg meg en is. Lørdag spiser jeg hva jeg vil. God mat og snop. Søndagene har vi gjerne en ekstra god middag med dessert. I løpet av disse ukene har jeg tatt av 9 kilo. Jeg er 1.78 høy. I utgangspunktet skal man helst bare ta av mellom et halvt og et kilo i uken, så jeg har tatt av i overkant av det jeg burde. Jeg tror at det viktigste jeg gjorde var å slutte å spise snop midt i uken. Det ble ganske mye av det. Jeg spsier kaker og sånt på jobben og annet når det blir budt fram, men vi har ikke slikt i huset lenger. Etter et par uker er snopetrangen helt borte. En annen ting jeg har gjort, er å ikke spise meg stappmett lenger. Det aller, aller viktigste: Jeg bestemte meg for en kostholds og livsstilsendring og jeg bestemte meg for å klare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. mars 2005 #2 Del Skrevet 9. mars 2005 Så flink du har vært! Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #3 Del Skrevet 9. mars 2005 Grattis!!!! Du har vært kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 9. mars 2005 #4 Del Skrevet 9. mars 2005 Utrolig bra jobba :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 9. mars 2005 #5 Del Skrevet 9. mars 2005 Jepp, dette var skikkelig bra og veldig motiverende å lese :rosasmil: :-D :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. mars 2005 #6 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer Drikker du mye vann da? Tror det var det som gjorde største utslaget hos meg (sammen med alt det andre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå