Gå til innhold

Er det noen som har tatt båten til Marmaris fra Rhodos?

Anbefalte innlegg

Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Jeg skal så klart sjekke ut litt mer selv, men tenkte å forhøre meg om noen har tatt båten fra Rhodos til Marmaris på dagstur? Vet man må ha visum til Tyrkia, er det noe man må ordne på forhånd, eller det inkludert i billetten? 

Fint om noen har tips til hva man kan finne på i Marmaris også, jeg regner med vi skal være litt på stranda men må jo kikke litt i byen når vi først er der. Tenkte dra veldig tidlig og komme hjem på kvelden. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, var på dagstur dit, men kan ikke huske at vi styrte med visum, men nå er det en stund siden. Husker vi spiste god mat og gikk i basarene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker ikke helt hvordan vi gjorde det med visum, men vi ordna ikke noe på forhånd i hvertfall. Vi bestilte turen der nede, hos noen som stod på stand ute ved gamlebyen. Enten ble det fiksa da, eller når vi skulle hente billettene, eller før vi gikk i land (på vei ut fra båten). Var et opplegg for det i hvertfall, for det var ikke noe vi tenkte på å fikse selv i hvertfall :) 

Anonymkode: e7411...8a6

Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Takk for svar, da tar jeg meg en tur til Rhodos by når jeg er der og fikser billetter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...