AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Jeg har lagt merke til at det er mange som lar småbarn leke og bade nakne rundt stranda. Hvorfor tør folk å utsette barna sine for potensielle "tittere" og folk som har ekle tanker? Jeg selv hadde aldri latt mitt barn leke nakent, men i det minste ha på en shorts uten overdel, enten det er en gutt eller jente, såpass mener jeg at jeg skylder mitt avkom. Anonymkode: d69b6...6de 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 28. juli 2018 Går fint, er ikke paranoid:-) Anonymkode: 2555f...16f 60
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 De andre på stranda der vi bader er stort sett andre barnefamilier der de minste løper nakne rundt. Jeg er veldig glad for at jeg bor på et sted der dette er greit. Anonymkode: 49231...b4e 29
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Populært innlegg #4 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De andre på stranda der vi bader er stort sett andre barnefamilier der de minste løper nakne rundt. Jeg er veldig glad for at jeg bor på et sted der dette er greit. Anonymkode: 49231...b4e Hele Norge bor på et sted der dette er greit. Anonymkode: 4a528...ebf 52
Populært innlegg Arabella Skrevet 28. juli 2018 Populært innlegg #5 Skrevet 28. juli 2018 Det tristeste jeg ser på en badestrand, er små jenter, til og med babyer, som har på seg bikini. Seksualiseringen begynner tidlig. 74
Gjest nicecar Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 Jeg har heller ikke så mye til overs for sånt, men folk får gjøre som de vil. Jeg kommer til å ta badeshorts på barnet mitt når vi skal på stranda.
Gjest nicecar Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, Arabella skrev: Det tristeste jeg ser på en badestrand, er små jenter, til og med babyer, som har på seg bikini. Seksualiseringen begynner tidlig. Ja det er jeg enig i, bikini på små jenter er drøyt. Man kan heller bruke en underdel eller en badedrakt. Å la barn sprade rundt på stranda synes jeg er uforsvarlig, da man aldri vet om det er noen pedofile i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #8 Skrevet 28. juli 2018 Kommer aldri til å la barnet mitt løpe nakent på stranda. Det er lov. Men ingen vet hva personen som sitter litt lengre bort tenker på/gjør på telefonen. Eller om det lusker noen litt bortenfor for å se på de små. Har selv blitt overrasket ang en pedo person jeg aldri kunne se for meg var en pedo. Man vet aldri. Og hva med å bruke uv-drakt? For å beskytte huden til den lille. Eventuelt badebukse på gutt og badedrakt på jente. Må ikke være bikini Anonymkode: f5c0a...e6e 6
Resignert Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kommer aldri til å la barnet mitt løpe nakent på stranda. Det er lov. Men ingen vet hva personen som sitter litt lengre bort tenker på/gjør på telefonen. Eller om det lusker noen litt bortenfor for å se på de små. Har selv blitt overrasket ang en pedo person jeg aldri kunne se for meg var en pedo. Man vet aldri. Og hva med å bruke uv-drakt? For å beskytte huden til den lille. Eventuelt badebukse på gutt og badedrakt på jente. Må ikke være bikini Anonymkode: f5c0a...e6e Hva har du egentlig med hva andre tenker? Dine tanker er jo noe forskrudde, etter min mening..... 13
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #10 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer aldri til å la barnet mitt løpe nakent på stranda. Det er lov. Men ingen vet hva personen som sitter litt lengre bort tenker på/gjør på telefonen. Eller om det lusker noen litt bortenfor for å se på de små. Har selv blitt overrasket ang en pedo person jeg aldri kunne se for meg var en pedo. Man vet aldri. Og hva med å bruke uv-drakt? For å beskytte huden til den lille. Eventuelt badebukse på gutt og badedrakt på jente. Må ikke være bikini Anonymkode: f5c0a...e6e La oss helt hypotetisk si at det sitter en pedofil person og ser på. På hvilken måte skader det barnet? Om noen sitter på 50 m avstand og filmer med et mobilkamera, så er ikke ungen gjenkjennelig på filmen. Anonymkode: e324f...902 22
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #11 Skrevet 28. juli 2018 Har kjent 3 pedofile nordmenn, så føler ikke at Norge er så trygt og godt som mange tror. En av dem ble tatt i Dark Room skandalen, og lot sine egne barn gå nakne på stranden. (Han har visst forgrepet seg på dem også. Jobbet sammen med daværende kona hans). De kan være overalt og ser helt normale ut. Vil ikke at slike skal sitte der og glo og fantasere om mine barn. Anonymkode: 3220a...41f 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #12 Skrevet 28. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele Norge bor på et sted der dette er greit. Anonymkode: 4a528...ebf Ja, greit ift å gjøre det, men jeg bor også på et sted der majoriteten lar småbarna bade nakne og synes det er greit.Derfor jeg ordla meg på den måten. Anonymkode: 49231...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #13 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss helt hypotetisk si at det sitter en pedofil person og ser på. På hvilken måte skader det barnet? Om noen sitter på 50 m avstand og filmer med et mobilkamera, så er ikke ungen gjenkjennelig på filmen. Anonymkode: e324f...902 Du kan værsegod la barna dine få løpe rundt nakne på stranda ettersom du har null problem med at griser ser på. Så kan vi andre som ønsker å beskytte barna våre ta på de en badeshorts som dekker til. Anonymkode: d69b6...6de 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #14 Skrevet 28. juli 2018 Det er en del pedofile i dette landet, og man kan nok ikke beskytte alle barn fra disse. Men å la de bade nakne må jo være ok. Trikset er vel å unngå at de faktisk blir utsatt for overgrep.. Anonymkode: 12cad...2c5 12
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #15 Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjent 3 pedofile nordmenn, så føler ikke at Norge er så trygt og godt som mange tror. En av dem ble tatt i Dark Room skandalen, og lot sine egne barn gå nakne på stranden. (Han har visst forgrepet seg på dem også. Jobbet sammen med daværende kona hans). De kan være overalt og ser helt normale ut. Vil ikke at slike skal sitte der og glo og fantasere om mine barn. Anonymkode: 3220a...41f Samme hva du vil. Om noen vil gjøre det, så gjør de det uansett hva du måtte mene om det. Anonymkode: 2555f...16f 14
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #16 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en del pedofile i dette landet, og man kan nok ikke beskytte alle barn fra disse. Men å la de bade nakne må jo være ok. Trikset er vel å unngå at de faktisk blir utsatt for overgrep.. Anonymkode: 12cad...2c5 Hvorfor er det så vanskelig å ta en badeshorts på? Du sier jo selv at du er klar over at det er en del pedofile her i landet, så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å utsette barna dine for dem. Anonymkode: d69b6...6de 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #17 Skrevet 28. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer aldri til å la barnet mitt løpe nakent på stranda. Det er lov. Men ingen vet hva personen som sitter litt lengre bort tenker på/gjør på telefonen. Eller om det lusker noen litt bortenfor for å se på de små. Har selv blitt overrasket ang en pedo person jeg aldri kunne se for meg var en pedo. Man vet aldri. Og hva med å bruke uv-drakt? For å beskytte huden til den lille. Eventuelt badebukse på gutt og badedrakt på jente. Må ikke være bikini Anonymkode: f5c0a...e6e Solkrem funker helt fint, må ikke være uv-drakt. Og hvorfor må du kjønnsdele badetøyet til små barn? Bidrar du ikke da til seksualiseringen av små barn hvis du mener at jenter må ha på seg en drakt som dekker brystvortene? Anonymkode: 49231...b4e 15
Gjest Bøff Eløff Skrevet 28. juli 2018 #18 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan værsegod la barna dine få løpe rundt nakne på stranda ettersom du har null problem med at griser ser på. Så kan vi andre som ønsker å beskytte barna våre ta på de en badeshorts som dekker til. Anonymkode: d69b6...6de Nemlig. Folk får gjøre som det passer dem.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #19 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så vanskelig å ta en badeshorts på? Du sier jo selv at du er klar over at det er en del pedofile her i landet, så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å utsette barna dine for dem. Anonymkode: d69b6...6de 1. ste plass til deg for krisemaksimering Anonymkode: 2555f...16f 22
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #20 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1. ste plass til deg for krisemaksimering Anonymkode: 2555f...16f Er ikke krisemaksimering, men at man faktisk bryr seg såpass om barna sine at man ønsker å skåne dem for griser som kan finne på å sikle på de. Hvis du synes det er greit å servere barna dine til dem så synes jeg virkelig synd på de. Anonymkode: d69b6...6de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå