Gå til innhold

Kan man ha tørketrommel et annet sted enn våtrom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må tørketrommel stå på badet, eller kan man ha det i et kott eller noe? 

Anonymkode: 6b481...bfb

Skrevet

Min har vannbeholder og står i en bod. 

Skrevet

Det kan fort bli mugg om en har tørketrommel rom som ikke er beregnet til slikt, dette er pga det er høy fuktighet når tørketrommelen går. Så jeg personlig ville ikke satset på det. Da ville jeg heller klart meg uten

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må tørketrommel stå på badet, eller kan man ha det i et kott eller noe? 

Anonymkode: 6b481...bfb

Du kan plassere en tørketrommel der du får plass, men vær obs på at du får muggsoppoppvekst i løpet av meget kort tids bruk av tørketrommel andre steder enn på våtrom og med oppvarmet rom. Tørketromler av dagens produksjon har også slange for overfyllt beholder. Slangen skal koblrs til avløp. 

Så i teorien gjør du som du vil, men i praksis bør du ikke gjøre hva du selv finner for godt.

Anonymkode: 0c50f...0d2

Skrevet

Jeg hadde både vaskemaskin og tørketrommel på kjøkkenet der jeg bodde før. Hadde ikke vaskerom og badet var knøttlite. Fungerte helt fint 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lycka skrev:

Jeg hadde både vaskemaskin og tørketrommel på kjøkkenet der jeg bodde før. Hadde ikke vaskerom og badet var knøttlite. Fungerte helt fint 😊

Jepp, vi har vaskemaskinen på kjøkkenet og det går helt greit. Der er det jo både vann og avløp. Det viktigste med en tørketrommel er jo å få vekk fukten, og så lenge du klarer det så kan den stå hvor du vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...