AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Vi har kjøpt oss ny bolig som har et sånne type badekar: Over badekaret står et dusjarmetur. Vi har ingen andre dusjmuligheter, så vi nå finne en måte å dusje i badekaret? Noen ideer til å gjøre det praktisk og fint. Alt jeg kommer på et et dusjforheng, og det er hverken praktisk eller fint. Anonymkode: d521c...9f7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Der ble bildet lastet opp to ganger ja, men men, da får dere det inn med teskje 🤣 ts Anonymkode: d521c...9f7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Sitte å dusje😂 Man for kjøpt dusjvegg til badekar. Anonymkode: 4df8d...5da
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Er vel ikke så rart å dusje i badekaret? Kjøp dusjvegger eller dusjforheng det... Anonymkode: 90182...84c 2
Elán Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 Da jeg bodde på hybel og eneste dusjmuligheten jeg hadde var i badekar, satte jeg meg ned og dusjet (slo av vannet og reiste meg for å vaske kroppen og så skylte jeg av kroppen etterpå. Men som AB over her sier, så finnes det dusjvegg til badekar
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 Selg det på finn.no, kjøp ny showerama Anonymkode: 6c977...812
stan Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 Gjør det noe om det kommer vann på gulvet? Hvis ikke er det jo bare å dusje i vei.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #8 Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitte å dusje😂 Man for kjøpt dusjvegg til badekar. Anonymkode: 4df8d...5da ja, til firkantede badekar ja, hvordan tenker du det skulle gjøres her? TS Anonymkode: d521c...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ja, til firkantede badekar ja, hvordan tenker du det skulle gjøres her? TS Anonymkode: d521c...9f7 De fåes buet også. Ellers så er det jo et bad, og skal tåle vann på gulv som kommer i fra spruting når man dusjer. Anonymkode: 4df8d...5da
Filifjonkamor Skrevet 28. juli 2018 #10 Skrevet 28. juli 2018 Om dere føler dere har råd til det kan dere jo bytte den ut. Eller gå innom de som selger å høre om de har noen råd Vi har også et slik badekar, men vi har også dusj. Noe jeg er glad for ellers blir det jo vått over hele badet
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #11 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, jaggemor skrev: Om dere føler dere har råd til det kan dere jo bytte den ut. Eller gå innom de som selger å høre om de har noen råd Vi har også et slik badekar, men vi har også dusj. Noe jeg er glad for ellers blir det jo vått over hele badet ja, men i hva da. hvordan gjøres dette pent? ts Anonymkode: d521c...9f7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #12 Skrevet 28. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selg det på finn.no, kjøp ny showerama Anonymkode: 6c977...812 hva er det? ts Anonymkode: d521c...9f7
Filifjonkamor Skrevet 28. juli 2018 #13 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, men i hva da. hvordan gjøres dette pent? ts Anonymkode: d521c...9f7 Var ikke så lett å ta bilde av begge samtidig, men slik har vi gjort det
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #14 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, jaggemor skrev: Var ikke så lett å ta bilde av begge samtidig, men slik har vi gjort det Takk for at du gadd å ta bilde! Vi har nok dessverre ikke plass til dette. Evt. må vi da sette badekaret under en ganske lav skråvegg, litt usikker på hvor høy takhøyde man trenger i badekar🤔 TS Anonymkode: d521c...9f7
Filifjonkamor Skrevet 28. juli 2018 #15 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du gadd å ta bilde! Vi har nok dessverre ikke plass til dette. Evt. må vi da sette badekaret under en ganske lav skråvegg, litt usikker på hvor høy takhøyde man trenger i badekar🤔 TS Anonymkode: d521c...9f7 Da vet jeg ikke, men det finnes nok en løsning for dere og. Det er bare det å komme på de 🤣
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #16 Skrevet 28. juli 2018 Jeg synes dusjforheng er praktisk. Det gir litt mindre klausfølelse enn faste vegger, og det kan maskinvaskes (mindre jobb enn å jiffe faste dusjvegger). Med skinne i taket kan forhenget skyves nesten helt bort, når det ikke er i bruk. Anonymkode: 78785...a23
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #17 Skrevet 28. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dusjforheng er praktisk. Det gir litt mindre klausfølelse enn faste vegger, og det kan maskinvaskes (mindre jobb enn å jiffe faste dusjvegger). Med skinne i taket kan forhenget skyves nesten helt bort, når det ikke er i bruk. Anonymkode: 78785...a23 Gjør det? Jeg har aldri opplevd en dusjvegg som klistrer seg inntil og rundt kroppen min i det jeg skrur på vannet. Dusjforheng, derimot ... Det får jeg skikkelig klaus av. I tillegg til at det føles skikkelig ekkelt, da. Anonymkode: cb00d...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #18 Skrevet 28. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Gjør det? Jeg har aldri opplevd en dusjvegg som klistrer seg inntil og rundt kroppen min i det jeg skrur på vannet. Dusjforheng, derimot ... Det får jeg skikkelig klaus av. I tillegg til at det føles skikkelig ekkelt, da. Anonymkode: cb00d...c9c Da har de hengt feil. Rundt TS sitt badekar, vil det gå an å montere skinnene et stykke utenfor badekaret, så det overhodet ikke kommer i kontakt med den som dusjer. Jeg er i en prosess med badefornying selv, trolig uten badekar, og jeg vil heller ha dusjforheng enn kabinett/dører med innsving osv. Men dette velger man selvsagt selv. Anonymkode: 78785...a23 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #19 Skrevet 28. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Da har de hengt feil. Rundt TS sitt badekar, vil det gå an å montere skinnene et stykke utenfor badekaret, så det overhodet ikke kommer i kontakt med den som dusjer. Jeg er i en prosess med badefornying selv, trolig uten badekar, og jeg vil heller ha dusjforheng enn kabinett/dører med innsving osv. Men dette velger man selvsagt selv. Anonymkode: 78785...a23 dusjforhenget Anonymkode: 78785...a23
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #20 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da har de hengt feil. Rundt TS sitt badekar, vil det gå an å montere skinnene et stykke utenfor badekaret, så det overhodet ikke kommer i kontakt med den som dusjer. Jeg er i en prosess med badefornying selv, trolig uten badekar, og jeg vil heller ha dusjforheng enn kabinett/dører med innsving osv. Men dette velger man selvsagt selv. Anonymkode: 78785...a23 Nja. jeg vil jo si at litt av formålet ved et dusjforheng er å hindre vann langt utover gulvet. Og et dusjforheng som henger utenfor karet vil jo ikke ha store effekten her. De fleste dusjforhengene jeg har vært borti har forresten hengt i åpningen på et dusjkabinett av den gammeldagse typen. Og da er det ikke så mange andre måter de kan henge på. Og selv dusjforheng som har hengt i ganske lang avstand fra meg og dusjhodet har alltid kommet minst 30-40 cm inn i dusjen når vannet har blitt skrudd på. Anonymkode: cb00d...c9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå