Gå til innhold

Tok helsesekretær utdanning for 4 år siden og ikke klart p få meg jobb som det:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok utdannelsen da jeg ønsker å jobbe i helsevesenet. Er det for sent for meg nå? Så dritt lei butikkjobben min:( Føler meg mislykket og som en taper. Er deprimert pga jobbsituasjonen min:(

Anonymkode: 392d7...d9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du villig til å jobbe over hele landet?

Anonymkode: 0dbe5...55e

• Liker 2
Skrevet

Har du meldt deg inn i vikarbyråer? Bare å få hode innenfor er et stort steg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en annen jobb enn butikk i området ditt?
Kunne det fungert med en annen kontor/sekretærjobb? 🙂

Hvis ikke anbefaler jeg barnehage. De trenger alltid folk og det er en jobb som er kreativ og spennende. Alltid noe nytt som en ikke blir lei av.

Anonymkode: 47885...a01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke butikkjobb litt deilig å ha Da? Ferdig når du går fra jobb, ikke mye ansvar, ikke masse stress og krav, enkle oppgaver...

Nyt det så lenge du kan.

Anonymkode: aaec3...960

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du villig til å jobbe over hele landet?

Anonymkode: 0dbe5...55e

Nei, jeg har barn. TS

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke butikkjobb litt deilig å ha Da? Ferdig når du går fra jobb, ikke mye ansvar, ikke masse stress og krav, enkle oppgaver...

Nyt det så lenge du kan.

Nei, hehe. Mye press ang salg og budsjett hele tiden. Blir stresset av det, tenke tall hele tiden. Møkk lei det! Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har barn. TS

Barn kan også flytte. Hvis du ikke er flyttbar vil det naturlig nok bli mye vanskeligere. Jeg vil også tro at du blir mindre attraktiv som søker jo lengre tid du jobber i en ikke-relevant jobb. Fire år er lenge.

Anonymkode: 15fa9...67b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du faktisk søkt på jobber som helsesekretær konsekvent gjennom disse fire årene da? 

Anonymkode: 4600c...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Disse er jo deltid eller vikariater, man kan ikke flytte til Bodø for noe så lite og usikkert.

Men barn.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse er jo deltid eller vikariater, man kan ikke flytte til Bodø for noe så lite og usikkert.

Eh... Velkommen til helsevesenet? 

Du ønsker jo egentlig ikke å jobbe i helsevesenet. Du søker ikke aktivt på jobber og du godtar heller ikke arbeidsmarkedet. Man må ofte ta noen vikariater, eventuelt deltidsstillinger, før man kan få faste heltidsstillinger, spesielt når du bare har drevet dank siden du tok utdanningen (altså ikke har noen relevant erfaring) og du nekter å flytte på deg. 

Det er også flere stillinger som ikke lyses ut. Man må være litt på hugget. 

Anonymkode: 4600c...d7b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Den siste var vel både 100 % og fast? :) (Og den første var vel heller ikke i Bodø..)

Starter ikke de aller fleste med vikariater eller deltidsstillinger? For å få erfaring slik at man senere kan få jobb der man ønsker? Mange vikariater blir dessuten til faste stillinger, og deltidsstillinger blir ofte utvidet etterhvert.

Anonymkode: ad4b4...57f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du søkt på tannhelsesekretær stillinger også? Ser de ofye ikke krever autorisasjon. Kan jo være ett sted og starte? 

Anonymkode: e491a...4cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...