AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Del Skrevet 28. juli 2018 Hallo! Skal ut og reise - og reiser alene! Har sett litt rundt, og dit jeg kunne tenke meg å dra ser jeg at reiseselskapet TripX har fine priser og ledige turer i det tidsrommet som passer meg! Men! Jeg finner lite anmeldelser og sånt om dette selskapet på nettet. Nå er det jo et ganske nytt selskap, men kjenner jeg er litt skeptisk til å bruke de - kanskje prisene får meg til å tro at det er for godt til å være sant? De har for øvrig samarbeider med mange av de samme hotellene som Ving og Apollo, men flyr med lavprisselskapene istedetfor SAS eller lignende. Så - noen som har erfaringer med de? Eller har hørt noe gjennom jungeltelegrafen? Anonymkode: 6ff4d...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Del Skrevet 27. oktober 2019 ALDRI dra på reise med tripp, velg mye heller tur, ving osv... Tripx er meget overpriset og det største svindelselskapet jeg noen gang har vært borti. Nytter heller ikke å ringe til de når man trenger hjelp for da er det kun SELGERE som svarer og kun selger reise. Største drittselskapet som jeg aldri kommer til å bruke igjen - min opplevelse var for 2 år siden og jeg er fortsatt forbanna. Fraråder alle jeg kjenner mot å bruke selskapet... Anonymkode: 5d807...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå