Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar årsstudium i utlandet og har nettopp fullført første semester. Sliter med hjemlengsel og motivasjon som er på 0. Vil aller helst søke på restplasser på samordna opptak i Norge, men føler jeg må bite tenna sammen og fullføre til desember dvs fullføre årsstudiumet. Noen med samme erfaring? Vil aller aller mest hjem :(

Anonymkode: 86fa9...dcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres helt greit ut å slutte egentlig, så lenge du har gode grunner. Hvis ikke så blir det vel et halvår på våren der du ikke har noe å gjøre? Men er det noe på restplasser som du virkelig har lyst til da?

Anonymkode: 5ca86...059

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det årsstudium i?

Anonymkode: cd015...6ed

AnonymBruker
Skrevet

Er årsstudiumet relevant? Hvis du har en restplass du heller vil hoppe på ville jeg nok gjort det. Et årsstudium kan du ta senere/droppe uansett. Bedre å begynne på noe relevant

Anonymkode: 8638d...c74

Skrevet

Hvis du får et relevant restplass-studie så hopp over på det. Hvis ikke, bør du fullføre det du har begynt på, evt få deg jobb hjemme så du ikke havner uten noe som helst på cv-en. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan komme inn på årsstudium eller bachelor hjemme. Det jeg tar årsstudium nå føltes riktig for 1 år siden - men føles ikke riktig ut nå mere. Bare kjempe usikker, flytter jeg hjem vet jeg at jeg får det mye bedre, men er enda ikke sikker om studiene hjemme er riktig valg heller. Drar jeg hjem sparer jeg evt skolepenger på 100 000 jeg må betale om 2 uker. Mye penger når jeg føler alt er feil valg

Anonymkode: 86fa9...dcb

AnonymBruker
Skrevet

Like greit å velge å studere noe i Norge i stedet. Et det frie poeng i din nye bachelor kan jo de fagene taes i  der ☺ Det er for mye skolepenger på å bruke på noe man ikke vil.

Anonymkode: adebd...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...