Minlillelykke Skrevet 28. juli 2018 #21 Skrevet 28. juli 2018 13 minutter siden, Elán skrev: Vi fikk epost før sommeren om 4 uker. Det er 3 uker sommerstid, men 4 på årsbasis. Vår har stortsett 7 uker per år.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #22 Skrevet 28. juli 2018 7 timer siden, jaggemor skrev: Veldig mange barnehager har stengt 2-4 uker i juli og da er juli en betalingsfri mnd Hva?? Min har fri 1-31 juli. Men det kommer fortsatt avtalegiro som jeg har betalt. Hmmm... skulle jeg ikke betalt denne kanskje? Anonymkode: ed19f...c64
Arkana Skrevet 28. juli 2018 #23 Skrevet 28. juli 2018 Man betaler på forskudd så den betalingsfrie måneden er da juni. Regningen i juli er for august. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #24 Skrevet 28. juli 2018 Ja er håpløst. Jeg vet aldri når jeg får ferie, har ingen familie til å hjelpe meg, så må betale dyre dommer for dagmamma fordi bhg/skole/sfo har så lang ferie. De er da så mange ansatte og vikarer at det må da gå an å holde åpent... Anonymkode: 7e5cd...253
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #25 Skrevet 28. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye tilrettelegger arbeidsplassen for de med barnehage/SFO barn? Er det gitt at de automatisk får fri de ukene som de ønsker i forhold til barnehagens friuker? Anonymkode: 0e0cb...bdd På min arbeidsplass må vi være et visst antall personer på jobb for forsvarlig drift. Jobber med mennesker, så vi kan ikke "stenge" Arbeidsgiver prøver å tilrettelegge så godt som mulig, men det lar seg ikke alltid gjøre. Jeg synes ikke det er riktig at kollegaer uten barn/med voksne barn ALLTID skal ta hensyn, de ønsker jo ferie i juli de også😀 Anonymkode: e8eb9...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #26 Skrevet 28. juli 2018 Hurra for de barnehagene som har 3 uker stengt. Dette er flott. Skolene har stengt i 7 uker og sfo har stengt i 4 uker. Tenk det dere. Private bhg bør også ha stengt. Problemet kommer jo når sfo har stengt. Ansatte skal og ha ferie og avspasering. Anonymkode: 8133c...039
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #27 Skrevet 29. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hurra for de barnehagene som har 3 uker stengt. Dette er flott. Skolene har stengt i 7 uker og sfo har stengt i 4 uker. Tenk det dere. Private bhg bør også ha stengt. Problemet kommer jo når sfo har stengt. Ansatte skal og ha ferie og avspasering. Anonymkode: 8133c...039 Dette skjønte jeg ikke mye av. Mener du at private barnehager bør ha stengt, mens det er greit at kommunale har sommeråpent? Og hvorfor er det flott med 3 uker sommerstengt, "tenk det dere"? Så utdyp gjerne, for jeg skjønner ikke helt hva du argumenterer for/mot. Hvis jeg tolker deg rett og du synes det er bra med sommerstengt fordi det er slik det "skal" være: Jeg selv har aldri hatt behov for å bruke vår barnehage i de ukene der den samkjører med nabobarnehagen, men jeg er da ikke så innsnevra at jeg ikke forstår at det kan være et problem for andre hvis barnehagen stenger bestemte uker, og jeg ser ikke behovet for å nekte dem det så lenge barnet får ferie i løpet av året. Skole og sfo har sommerstengt ja, men det kommer ikke som noen bombe på noen, og etter min erfaring er det også mye enklere å organisere aktiviteter eller pass av litt eldre og mer selvdrevne barn. Anonymkode: 2960a...b31
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #28 Skrevet 29. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hurra for de barnehagene som har 3 uker stengt. Dette er flott. Skolene har stengt i 7 uker og sfo har stengt i 4 uker. Tenk det dere. Private bhg bør også ha stengt. Problemet kommer jo når sfo har stengt. Ansatte skal og ha ferie og avspasering. Anonymkode: 8133c...039 Det finnes da både private og kommunale som har helåpent... Jeg har også vært borte i private som har stengt, føler det nesten er mer vanlig her vi bor... Og her er skolen stengt i 8 uker og SFO i 5 uker... Anonymkode: 01e3c...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå