AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Har vært på fire dater med en jeg møtte på Tinder. Vi har ennå ikke kysset og han tar ikke på meg utenom når vi klemmer når vi møtes og går. Jeg er usikker på om han er interessert. Han sier han vil møtes igjen og skrev det for noen dager siden når han spurte om når jeg kom tilbake fra ferie. På grunn av at vi kommer fra ulike deler av landet og er hjemme hos foreldrene våre i sommer. Nå har vi ikke fått sett hverandre på 5 uker og det blir to uker til :( (pga. avstand, jobb og reiser). Hvordan skal jeg finne ut om han er interessert? Tenker jeg må ta litt initiativ selv for mer nærkontakt, men usikker på hvordan (Er elendig og helt ny med dating) Anonymkode: bf32e...487
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 samme grunn til at du ikke tar på han? Anonymkode: 9ba10...3a4 11
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: samme grunn til at du ikke tar på han? Anonymkode: 9ba10...3a4 Dette. Anonymkode: 643ad...490 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Er bare det at han virker sykt utadvent og har masse selvtillit. Når jeg prøver å gi han kompliment så skriver han bare "i like måte" og bruker aldri hjerter eller noe i meldingene. Bruker ord som "henge" når vi skal møtes. Men vi har alltid mye å snakke om og har det så fint sammen. Var ikke kleint i det hele tatt på første date. Men er nok kanskje sant at han også er ny med dating og redd for å bli avvist. Men hvordan ta initiativ og hva burde vi gjøre på neste date? Anonymkode: bf32e...487
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 Du tar han på kneet eller armen om han sier noe som får deg til å le, sier han har et fint smil før du kysser han etc Anonymkode: 2c821...4a5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Anonymkode: 643ad...490 Dette Anonymkode: bd2cb...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 Drikk litt da, så kjører du på. Jenter kan da ikke bare sitte der å tru at gutter skal gjøre alt? Anonymkode: 6e084...a7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #8 Skrevet 28. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Anonymkode: 643ad...490 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette Anonymkode: bd2cb...6ac Dette Anonymkode: aba55...eb8 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 Men noen forslag til hvordan jeg kan flørte med han eller aktiviteter som gjør det lettere å berøre hverandre? Anonymkode: bf32e...487
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #10 Skrevet 28. juli 2018 Kan være han er sjenert på det området. Ta det steget selv da. Anonymkode: d3ebd...818
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #11 Skrevet 28. juli 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men noen forslag til hvordan jeg kan flørte med han eller aktiviteter som gjør det lettere å berøre hverandre? Anonymkode: bf32e...487 Dansing, bading, solkrem, sitte tett på offentlig kommunikasjon, Berg og dalbane, drikke dere småfulle, og krøll deg opp i sofaen sammen med ham. Det beste er om du lærer deg å bli intim uten at det hele tiden må ventes på det rette øyeblikket. Hvis dere er ute og går, så ta etter hånda hans. Hvis dere stopper og ser på utsikten, så stå tett inntil, slik at det er naturlig å legge en hånd rundt midjen. Samme hvis dere setter dere ned, sett deg med kroppskontakt. Hvis dere sitter ved et bord, så sitt på samme side, eller på tilstøtende side, ikke tvert i mot. Det er skikkelig kleint å være sjenert, men stort sett er det trening som skal til. Anonymkode: 26b1b...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå