Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i to dager nå hatt ømme nipper, ikke selve brystet bare på tuppen av bryst vottene. Jeg vet at jeg ikke er gravid og jeg har brukt samme prevensjonsmiddel i 7 år... er nå 2 uker til jeg skal ha mensen... hva kan dette være?? Det er skikkelig vondt..  

Anonymkode: ff424...729

Skrevet

Noen får ømme bryst under, før eller etter mensen, så er sikkert bare hormoner. :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Drakan skrev:

Noen får ømme bryst under, før eller etter mensen, så er sikkert bare hormoner. :) 

Men jeg har aldri hatt det før og det er 2 uker til jeg skal ha mensen.. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har aldri hatt det før og det er 2 uker til jeg skal ha mensen.. 

Jeg pleide ikke å ha ømme bryst før, men det endret seg.
Er ikke hver gang, men noen ganger blir brystene skikkelig øm >_<
Ikke tenk på det, men du kan sjekke brystene i dusjen om du har noen rare kuler om du er bekymret. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide ikke å ha ømme bryst før, men det endret seg.
Er ikke hver gang, men noen ganger blir brystene skikkelig øm >_<
Ikke tenk på det, men du kan sjekke brystene i dusjen om du har noen rare kuler om du er bekymret. :) 

Men det er ikke brystet... det er bare den ytterste delen av brystvortene som er drit pain... på begge to... og skal som sagt ikke ha mensen nå

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke brystet... det er bare den ytterste delen av brystvortene som er drit pain... på begge to... og skal som sagt ikke ha mensen nå

Er som sagt normalt ^_^
Man blir vanligvis øm en stund før mensen. Bare tenk på det som at kroppen din sjekker at alt fungerer. 

Skrevet

Derimot... kommer det noe hvitt puss fra niplene? 
Har aldri hatt det selv, men vet det er mulig å få infeksjon i niplene. O_o

AnonymBruker
Skrevet

Er som sagt normalt ^_^
Man blir vanligvis øm en stund før mensen. Bare tenk på det som at kroppen din sjekker at alt fungerer. 

Okei 🙂 men jeg har drukket hver dag i en uke da fordi jeg er på ferie, kan det ha noe med saken å gjøre at kroppen fucker seg opp pga det ? Har også brukt forskjellige solkremer osv, kan det være at jeg er allergisk eller noe ? 

AnonymBruker
Skrevet

Derimot... kommer det noe hvitt puss fra niplene? 
Har aldri hatt det selv, men vet det er mulig å få infeksjon i niplene. O_o

Nei ikke noe hvitt puss :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei 🙂 men jeg har drukket hver dag i en uke da fordi jeg er på ferie, kan det ha noe med saken å gjøre at kroppen fucker seg opp pga det ? Har også brukt forskjellige solkremer osv, kan det være at jeg er allergisk eller noe ? 

Fult mulig at du reagerer litt om du har brukt mye krem og slikt.
Man har tross alt ganske tynn hud der, men er også mulig du kanskje er litt solbrent på niplene, som kan forklare det. 
Om du har solt deg naken. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke noe hvitt puss :)

Burde være normalt da. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Drakan skrev:

Fult mulig at du reagerer litt om du har brukt mye krem og slikt.
Man har tross alt ganske tynn hud der, men er også mulig du kanskje er litt solbrent på niplene, som kan forklare det. 
Om du har solt deg naken. 

Burde være normalt da. 

Ikke solt meg toppløs, men smører på solkrem på hele kroppen før jeg tar på bikini. Men jeg har hatt sex med noen her å og deet gikk litt hardt for seg 🤣 så fikk ganske vondt oppi der før jeg ble bunna så hardt at jeg nesten mista pusten... kan det ha noe med saken å gjøre at noe oppi der ble fucka sånn at det forstyrrer med hormonene ? 🤣🤣🤣 huff... 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke solt meg toppløs, men smører på solkrem på hele kroppen før jeg tar på bikini. Men jeg har hatt sex med noen her å og deet gikk litt hardt for seg 🤣 så fikk ganske vondt oppi der før jeg ble bunna så hardt at jeg nesten mista pusten... kan det ha noe med saken å gjøre at noe oppi der ble fucka sånn at det forstyrrer med hormonene ? 🤣🤣🤣 huff... 

>_< 
mulig. Men, det burde i alle fall ikke være farlig.
Om det varer en uke til kan du jo ta det til legen om du er bekymret. :) 

Skrevet

Tråden er ryddet for språkpirk og avsporing.

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...