Gå til innhold

Han unngår meg!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har type, men har truffet en som jeg har hatt utrolig deilig sex med en stund. (Ikke kom med fordømmende om utroskap, det er ikke ponget i minn tråd!)

Nå plutselig unngår han meg på ett eller annet vis...

Hvorfor gjør han det mot meg? Er han redd jeg blander inn følelser, så tar han feil. Jeg vil bare ha denne deilige sexen og være hans venn.

Angrer han på hva han har rotet seg bort i? Det burde han tenkt på litt før. Liker han ikke sexen vi har eller kroppen min? Da får han avslutte det på en skikkelig måte istedenfor å unngå meg og en sjelden gang late som om alt er bra.

Hva skal jeg gjøre? Jeg blir gal av å ikke vite, kan han ikke bare si meg hva han egentlig vil. Om han vil fortsette å være venner og ha sex innimemllom eller om han vil at vi ikke lenger skal ha kontakt. Jeg tør ikke spørre han rett ut om hva han vil for jeg er redd for svaret jeg kan risikere å få. Det vil ødelegge meg om jeg skulle miste vennskapet vi har bygget opp. Jeg vvet at han ikke lar et vennskap bli ødelagt av sex. Jeg vil så gjerne vite for jeg orker ikke denne stillheten :(

(unnskyld hvis jeg har skrivefeil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg kan ikke tro han har utviklet følelser sm jeg ikke har. Hvis han har det så kan han vel si det for det tror jeg han vet at jeg akn takle. Alt er bedre enn denne stillheten og den usikkerheten som jeg føler nå om dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Vet akkurat hvordan du har det! Jeg har det ikke slik nå, men jeg hadde for noen år tilbake. Forskjellen var at jeg ikke hadde type da, men han hadde dame.

Jeg følte han unngikk meg mye, mens andre ganger var alt greit osv.. Det var helt jævlig, for jeg følte på en måte at jeg ikke riktig visste hvor jeg hadde ham...

Jeg har dessverre ikke noe godt råd å komme med, for jeg vet ikke den dag i dag hva som egentlig foregikk den gangen. "Forholdet" ble automatisk avsluttet da jeg traff min nåværende type, nemlig. Og vi mistet sakte men sikkert vennskapskontakten også, så jeg vet ikke hvorfor han oppførte seg så rart. Ville bare si at jeg føler med deg, og vet hvordan du har det! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vet at han ikke lar vennskap bli ødelagt av sex, så er det kanskje det han er redd for?

Det er ikke godt å vite hva grunnen kan være, det føler du kanskje innerst inne selv, men å prøve å ta det med ro , gi han utspillet, det tror jeg er det beste.

Er dere veldig gode venner, kan du vel spørre ham rett ut, men jeg hadde prøvd å vente i det lengste til han kom av seg selv.

Prøv å tenk deg inn i hans situasjon, altså de gangene du har trukket deg tilbake fra gutter, hva har årsaken til det vært? (KAN det være det faktum at du allerede HAR en samboer? jeg bare spør)

Jeg sier vent (hadde nok ikke klart det selv, men det kan jo være at du er annaerledes!)

Lykke til! ,tror jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...