Gå til innhold

Om man fikk velge jobb eller ikke jobb.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man fikk 400000 i året og slapp å jobbe, ville du valgt det istedet for 100% jobb og 600000 i året?

Anonymkode: 4ca50...1d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja og da hadde jeg drevet med frivillig arbeid. Jeg skulle egentlig si nei for jeg ønsker å jobbe men jeg blir så syk av enkelte relasjoner så det er vanskelig. 

Anonymkode: 9987d...5e9

• Liker 1
Skrevet

400 000 uten tvil😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja og da hadde jeg drevet med frivillig arbeid. Jeg skulle egentlig si nei for jeg ønsker å jobbe men jeg blir så syk av enkelte relasjoner så det er vanskelig. 

Anonymkode: 9987d...5e9

Ja, om du velder det første, altså ikke jobb, kunne du gjort som du ville på fritiden men ikke tjent penger på det:-)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man fikk 400000 i året og slapp å jobbe, ville du valgt det istedet for 100% jobb og 600000 i året?

Såklart, alt annet ville være galskap.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg fritt velge og enda leve godt, ville jeg jobbet annenhver uke, mandag til lørdag, og reist søndag til søndag i friuken😊 Jobbe må jeg for psykisk velvære.

Anonymkode: 4b47f...3cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg fritt velge og enda leve godt, ville jeg jobbet annenhver uke, mandag til lørdag, og reist søndag til søndag i friuken😊 Jobbe må jeg for psykisk velvære.

Anonymkode: 4b47f...3cd

Ok, men i denne tråden må du velge enten eller😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er syk, ville jeg valgt å ikke jobbe. Nå har jeg 200 000 i året, så 400 000 hadde vært perfekt. Men det har vært en stor sorg hos meg å ikke få jobbe. Så hadde jeg vært frisk, så hadde jeg valgt å jobbe.

Anonymkode: 66117...841

Skrevet

Hadde lett jobbet 100%. Etter å ha vært arbeidsledig i nå snart to år og syk i tillegg kunne jeg ha gitt sjelen min for en jobb og det å være frisk nok til det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde en jobb jeg likte ville jeg foretrukket å arbeide med krevende prosjekter som utfordret meg. 

Anonymkode: a7fea...8d0

Skrevet

Jobb 😬
Hater tanken på å ikke gjøre noe. 

• Liker 1
Skrevet

Ville nok valgt jobb. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt å ikke jobbe. Jobber fullt nå og tjener ikke i nærheten av 400k. 

Anonymkode: 4b181...009

Skrevet

Definitivt jobbet, jeg takler ikke å gå arbeidsledig. Dessuten er 200.000 ekstra en god del penger i mine øyne. Tilogmed om halvparten forsvinner til skatt. Alternativt måtte jeg ha klart å spare 100-200.000 i året på å gå hjemme kontra å jobbe - og det får jeg virkelig ikke til.

AnonymBruker
Skrevet

Uten å nøle. Ville gjort det for 200 000 også. Det finnes så mye annet i livet enn jobb. 

Anonymkode: a7ecb...d9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt å bare få 400 000 fordi det er mange penger for meg og mer enn nok til en behagelig livsstil. 

Anonymkode: 314b2...c07

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Drakan skrev:

Jobb 😬
Hater tanken på å ikke gjøre noe. 

Du kan gjøre som du vil uten jobb. Men da må en sysselsette seg selv, da.

Skrevet

Du kan gjøre som du vil uten jobb. Men da må en sysselsette seg selv, da.

Er ikke noe utfordring i det. 😬

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart valgt å ikke jobbe

Anonymkode: 148cd...f4f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Drakan skrev:

Er ikke noe utfordring i det. 😬

Jøss. Jeg tenkte at å muligens å fordype seg i et språk, avansert matematikk, atstrofysikk eller lignende ville vært en utfordring for noen og enhver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...