Gå til innhold

Postnord - endret hentested

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en pakke fra nelly.com for en uke siden. Jeg logget inn, og betalte, uten at jeg skrev inn noe adresse. Merket etter at jeg hadde bestilt pakken at adressen står automatisk på min gamle adresse. Jeg kontaktet nelly.com umiddelbart for å si ifra at adressen er feil, men fikk svar først flere dager etterpå at det var for sent og at jeg måtte kontakte Postnord. Kontaktet de, uten hell. Fikk en melding om at pakken hadde ankommet stedet, men ved å trykke på en link skulle jeg ha muligheten til å endre hentested. Endret hentested, og betalte 59kr. Dette er flere dager siden nå. Sporet opp pakken nå akkurat, og det står at den fortsatt er på det hentestedet, og at den er klar til å hentes. Hva er det som skjer??? Har jeg blitt svindla 59kr? Hvorfor er postnord (og nelly for den saks skyld) så inmari amatører?

Anonymkode: e075a...c89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte en pakke fra nelly.com for en uke siden. Jeg logget inn, og betalte, uten at jeg skrev inn noe adresse. Merket etter at jeg hadde bestilt pakken at adressen står automatisk på min gamle adresse. Jeg kontaktet nelly.com umiddelbart for å si ifra at adressen er feil, men fikk svar først flere dager etterpå at det var for sent og at jeg måtte kontakte Postnord. Kontaktet de, uten hell. Fikk en melding om at pakken hadde ankommet stedet, men ved å trykke på en link skulle jeg ha muligheten til å endre hentested. Endret hentested, og betalte 59kr. Dette er flere dager siden nå. Sporet opp pakken nå akkurat, og det står at den fortsatt er på det hentestedet, og at den er klar til å hentes. Hva er det som skjer??? Har jeg blitt svindla 59kr? Hvorfor er postnord (og nelly for den saks skyld) så inmari amatører?

Anonymkode: e075a...c89

Amatøren her er deg. Å påse at adressen er riktig før du trykker deg igjennom en bestilling er grunnleggende viktig. 

Du får ringe stedet der pakken først kom... eller dra dit og hente. 

Det du skulle gjort, var å avbestille varene når du oppdaget feilen.

Anonymkode: 883f7...5b8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amatøren her er deg. Å påse at adressen er riktig før du trykker deg igjennom en bestilling er grunnleggende viktig. 

Du får ringe stedet der pakken først kom... eller dra dit og hente. 

Det du skulle gjort, var å avbestille varene når du oppdaget feilen.

Anonymkode: 883f7...5b8

Å ikke sjekke at adressen er riktig ved bestilling er amatørmessig, det er jeg helt enig i. 

Men når Postnord har en løsning for å endre utleveringssted og attpåtil tar seg betalt for dette bør de jaggu sørge for at løsningen fungerer også. TS har betalt for å få sendt pakka til et annet sted, da skal Postnord fikse dette. 

TS: Da må du kontakte Postnord og spørre hva som skjer. Vær høflig men bestemt, og gi beskjed om at pakken skal videresendes slik du har betalt dem for. 

Anonymkode: cbad4...764

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å endre utleveringssted hos PostNord er et mareritt. Har gjort det tre ganger, alle gangene har pakkene blitt borte i et par måneder, før den har blitt returnert til avsender. Trodde jeg hadde uflaks de to første gangene, men siste gang skjønte jeg at de har null rutiner. Har måttet endre fordi PostNord har sendt feil, for å så nekte å ta ansvar for det. Handler ikke på steder som sender med PostNord lenger.

Anonymkode: 02cdd...874

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Postnord er rimelig håpløse på kundeservice. Jeg har prøvd å få tak i dem nå i 3 dager etter de sendte en pakke i retur rett over en time etter det ankom butikken jeg skulle hente den i. Ingen kan svare meg på hvorfor den ble sendt i retur med en gang, de lover å ringe opp igjen men gjør det ikke. 

Håper det ordner seg, men jeg ville ikke vedde på det 😜

Anonymkode: ada60...e36

AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid.

Her finner de ofte ut at de skal levere pakken til utleveringstedet med kortest LUFTlinje. Det vil si det tar 30min lengre å kjøre. Ar så klart lært nå, men er jo aldri det stedet jeg har valgt.

Når jeg endret adresse for levering tok det 7 ekstra dager å få den levert. De kjører vist redusert visse steder, og kanskje bare har levering 1 dag pr uke

Anonymkode: 3f01a...108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...