AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Hender det at dere suger Hadde sex med en denne uka, og han spurte om jeg kunne suge han midt under akten. Syntes det smakte kjip "gummi" og runket han i stedet. Anonymkode: 0ff1b...907
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Med rettelse: Hender det at dere suger med kondom? Hadde sex med en denne uka, og han spurte om jeg kunne suge han midt under akten. Syntes det smakte kjip "gummi" og runket han i stedet. Anonymkode: 0ff1b...907
bjone Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med rettelse: Hender det at dere suger med kondom? Hadde sex med en denne uka, og han spurte om jeg kunne suge han midt under akten. Syntes det smakte kjip "gummi" og runket han i stedet. Anonymkode: 0ff1b...907 Du kan da bare si som det er. Suger ikke med gummi. Og ronket deg heller da. Blir han sur så får han bare bli det
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 Suging med kondom kan gå det, greit å gjøre om man ikke er i forhold med tanke på sykdommer. Du får flere kondomer som er tynne og smaksløse. Blitt sugd med kondom flere ganger selv, godt for det. Da kan du også suge til han spruter uten å få det i munnen 🙂 Anonymkode: 02b53...dd9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 Mange menn sier at de ikke liker kondom fordi det er som å spise sjokolade med papiret på, men det er jo å suge noen med kondom på som blir som å spise sjokolade med papiret på. Anonymkode: 8e71b...8ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå