Gå til innhold

Date med kjekkas... og ei til...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er interessert i en fyr, en god del eldre enn meg, som har vist litt interesse. Vi havnet til sengs i fylla tidligere i sommer. Problemet er bare at det var sammen med ei venninne av han også. Som jeg også kjenner litt. Jeg kjenner ikke han.

Nå er han interessert i å treffes igjen. Han sender meg innimellom, ikke ofte, meldinger om vi skal møtes. Jeg har jo lyst til det. Men det er visst ikke bare han og meg. Da hadde jeg sagt ja med en gang. Han vil ha med ho andre også.  Og det er nok bare sex han er ute etter, det sier i allefall hun andre. Hun sier også at han er gift. Kan det være sant? Jeg trodde han var singel. Men jeg lurer på om de to kanskje har hatt et fuck friend forhold over en tid og vil ha med meg i tillegg?? 

Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre... eller, etter å ha lest det jeg selv har skrevet ser jeg bør skygge banen. Men jeg er som sagt interessert i fyren. Skal jeg droppe det syns dere?  Eller skal jeg bare satse på å ha det gøy med begge to? 

Anonymkode: 8113d...9cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal droppe det.

Anonymkode: c4027...33d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker at en gift mann som ønsker å ha trekant med deg on en annen dame han ikke er gift med, er ute etter noe seriøst med deg???

Anonymkode: e4d20...9c3

• Liker 8
Skrevet

Dropp det. Tror ikke det blir noe langsiktig her nei. Mannen er på jakt etter sex og har muligens en dame fra før. Hjelper heller ikke at han vil ha med en ekstra person.

Hele situasjonen høres rotete ut. Hadde bare løpt vekk fra det hele for å vær ærlig. Særlig hvis det var langsiktig forhold jeg var på jakt etter.. 😕

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker at en gift mann som ønsker å ha trekant med deg on en annen dame han ikke er gift med, er ute etter noe seriøst med deg???

Anonymkode: e4d20...9c3

Dette!

Endret av Oda Sofie
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det burde jo ikke være så vanskelig å finne ut om han er gift?!

Anonymkode: 7ff73...ea3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde jo ikke være så vanskelig å finne ut om han er gift?!

Nei... men hvor stor forskjell gjør det egentlig om han er det eller ikke hvis hun andre skal være med uansett?

Jeg vil jo ha han, ikke henne. Jeg er ikke interessert i trekant. Håper jo han skal ville ha meg og ikke hun. Men kanskje urealistisk? De er gode venner fra før.

TS

Skrevet

Kanskje du blir kone nr2. Snart får du en ny venninne. Kone nr3 osv. Han har det bra denne kjekkasen. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... men hvor stor forskjell gjør det egentlig om han er det eller ikke hvis hun andre skal være med uansett?

Jeg vil jo ha han, ikke henne. Jeg er ikke interessert i trekant. Håper jo han skal ville ha meg og ikke hun. Men kanskje urealistisk? De er gode venner fra før.

TS

Så det er kun det som er motivasjonen for tråden - buuhuu, jeg vil ha ham for meg selv? Ikke det faktum at mannen kanskje er gift, og at du villig skal involvere deg med en gift mann?

Troll...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke motivasjonen for tråden. Bare syns hele greia ble så rart. Er dette vanlig, liksom?? Jeg har ikke mye erfaring med menn og dating, er 18 år. Og er det rart at jeg vil ha en fyr for meg selv når jeg er intr i han?

Sjekka facebooken hans nå. Han står ikke oppført som gift, men ikke singel heller forsåvidt, men er bilder der som tilsier at han kan ha familie.  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke motivasjonen for tråden. Bare syns hele greia ble så rart. Er dette vanlig, liksom?? Jeg har ikke mye erfaring med menn og dating, er 18 år. Og er det rart at jeg vil ha en fyr for meg selv når jeg er intr i han?

Sjekka facebooken hans nå. Han står ikke oppført som gift, men ikke singel heller forsåvidt, men er bilder der som tilsier at han kan ha familie.  

Du skrev at han var eldre enn deg. Hvor gammel er han?

Anonymkode: c4027...33d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener han er 45 eller noe sånt

AnonymBruker
Skrevet

Han her er en ekkel dust som ønsker å utnytte deg. Særlig sosialt oppegånde kan han umulig være, men veldig utspekulert! Han spiller på din usikkerhet, og utnytter at du er forelsket. Skikkelig ufint, og ikke noe en ordentlig mann ville gjort. 

Han er bare ute etter å dyppe tissen sin i noe ungt og sprekt. Æsj, for en ekkel mann.

Finn deg en hyggelig og snill kjæreste på din egen alder isteden. :)

Anonymkode: 3793f...9c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han her er en ekkel dust som ønsker å utnytte deg. Særlig sosialt oppegånde kan han umulig være, men veldig utspekulert! Han spiller på din usikkerhet, og utnytter at du er forelsket. Skikkelig ufint, og ikke noe en ordentlig mann ville gjort. 

Han er bare ute etter å dyppe tissen sin i noe ungt og sprekt. Æsj, for en ekkel mann.

Finn deg en hyggelig og snill kjæreste på din egen alder isteden. :)

Anonymkode: 3793f...9c0

Jeg skjønner på en måte det. Men samtidig kunne det vært spennende å møte han også for å få litt erfaring. Men jeg er redd jeg skal bli skikkelig betatt/forelska hvis jeg gjør det. 

Han er supersjarmerende når han først tar kontakt, men det er alltid sent på kvelden/natta, og det er ikke ofte, så jeg skjønner jo innerst inne at han ikke er intr i meg på noe vis. Men selv om han er gammel er han skikkelig kjekk, og er sikkert vant til at jenter sier ja til han. Bare frustrert jeg nå😢

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...