AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Hvis du skulle ha reist bort for å slappe av i et par-tre ukers tid, bort fra menneskeheten, og hadde ca. 20000 kr til formålet, hvor hadde du dratt? Har tenkt til å reise til gokk en stund, men vet ikke helt nøyaktig hvor, så takker for all inspirasjon! Anonymkode: f9581...faf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Chiang Mai i Thailand, på en resort som er langt inni skauen Bare spist god mat, badet i bassenget, gått tur i jungelen etc. Hvis man ikke ønsker å reise så langt så ville jeg reist til Corsica, og tatt inn på et glamorøst hotell og kost meg max. Der er det utrolig fint. Anonymkode: 758d2...6d0
Gjest Overrasket Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 (endret) Island, Førøyene, Shetland, Isle of Lewis eller Orkenyøyene. Jeg kunne svart Alaska og vilmarken generelt nord-nordvest i USA, men siden jeg har hatt et for nært møte med sortbjørn har jeg ikke lyst til å prøve det igjen alene. Endret 28. juli 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 Man drar dit man vil å går inn i seg selv.Fler mennesker rundt meg, jo mer "borte" blir jeg. Skulle jeg slappe av max hadde det blitt et hotell på Kreta. Dog ikke hotell som har bamseklubber mm. Barn har det med å skrike høyt nok til å komme inn i hvilken som helst modus. Anonymkode: 23e11...a1b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 Jeg ville lånt en familiehytte ved Tyin-krysset. Fjell, vidde og fiskevann i umiddelbar nærhet. Bare jeg og hunden min, en stabel med bøker og noen gode sko. Har hatt noen sånne ferier, og det er helt himmelsk Anonymkode: 3b74a...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå