Gå til innhold

Barnefar utsatte oss meg vold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier alt. Hele samarbeidet vårt gikk i dass fordi han trådte over grensa og valgte å ty til vold. Noe han aldri har gjort før. Vi er ikke sammen lenger nå, men han har vært irritert fordi jeg har gått videre. Og da lot han seg gå ut av kontroll under overlevering av barnet når jeg sa noe han var uenig i. Jeg er så sint, såret og skuffet over at han valgte å skremme barnet vårt ved å mishandle meg på den måten at jeg fikk store blåmerker på hele overarmen, forstuet håndledd og blåmerker på lår og ankel. Jeg er så sjokkert at jeg ikke har klart å gråte over hva som har skjedd. Jeg, voldsutsatt. Noe jeg aldri hadde trodd. Det er jo sånt man bare hører om, og tenker stakkars dem. Har anmeldt han, alt samvær er stoppet og jeg venter på time hos familievernkontoret for å få hjelp. Er så nummen og tom innvendig. Jeg må jo forholde meg til han i framtiden... men veien dit blir sikkert lang tenker jeg. Jeg trenger råd..hva skal jeg gjøre? Barnet vårt er bare 1 1/2 år, så forhåpentligvis blir det glemt etterhvert. Men jeg glemmer aldri.... ;( 

Anonymkode: 3cc23...087

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften ble feil... barnefar utsatte meg for vold skulle det stå

Skrevet (endret)

RIng politiet og meld fra, og ta bilder og lignende. 
Han burde ikke ha samværsrett med barnet. Kan jo skadde ungen også. 
Hør med krisesenter og politi hva du kan gjøre. Du skal ikke møte en voldsperson.

Håper det ordner seg. :( 

(så ikke helt at du hadde skrevet det, bra du får orden på det)

Om du må forholde deg til han, vil dere sannsynligvis kunne ha en mellom person når dere møtes. 
Vet ikke helt hva det kalles, men tror det er mulig med sånn løsning. 

Endret av Drakan
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Politiet har tatt bilder av alle blåmerkene mine. Er også redd for hvordan han kan bli mot barnet i framtiden, siden han valgte å gå over streken med meg. Jeg har virkelig lagt alt til rette hele veien mtp samvær og at barnet skal ha en god relasjon til faren sin. Men nå føler ikke jeg meg trygg på å skal møte han alene igjen. Jeg er redd for at det skal skje igjen. Jeg er enda mer redd for at han skal gjøre  barnet noe en gang i framtiden om det blir trass. 

Hi

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Politiet har tatt bilder av alle blåmerkene mine. Er også redd for hvordan han kan bli mot barnet i framtiden, siden han valgte å gå over streken med meg. Jeg har virkelig lagt alt til rette hele veien mtp samvær og at barnet skal ha en god relasjon til faren sin. Men nå føler ikke jeg meg trygg på å skal møte han alene igjen. Jeg er redd for at det skal skje igjen. Jeg er enda mer redd for at han skal gjøre  barnet noe en gang i framtiden om det blir trass. 

Hi

Det er bra du får orden med det, det burde ordne seg. Politiet er på saken, og du får hjelp fra familievern kontoret. 
Forhåpentligvis slipper både du og barnet å møte han igjen. Ikke glem å spør om råd hvordan du burde gå frem med tanke på barnet. 

Kan være lurt også å ta noen bilder selv som du kan vise han om han sier han aldri gjorde noe galt eller starter å spre rykter. 
Ta vare på deg og barnet. Blir sannsynligvis tøft fremover, men håper dere får det fint og trygt. :) 

Skrevet

Det er tøffe tak du står i nå. Håper du får god hjelp av politiet og familiekontoret. Rører han barnet vil jeg tro han mister alt. Lykke til. Stakkars jeg fikk vondt av deg. 

Skrevet

Huff, hvilken forferdelig situasjon du er i nå. Føler med deg ❤

En venninne av meg har dessverre opplevd det samme. Hun anmeldte og han fikk besøksforbud.

Først ble det samvær under tilsyn, deretter måtte en tredje person stå for henting og levering på grunn av besøksforbudet. Det ble også bestemt at all kommunikasjon skulle foregå på sms. Så nå slipper hun heldigvis både å se han og å snakke med han. 

Ta vare på deg selv ❤

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ditt for at far ikke får samvær overhodet. Hvis de likevel sier han skal ha samvær så krever du tilsyn. En voldelig mann/kvinne har ingenting å gjøre alene med et barn

Anonymkode: 9b744...fb9

• Liker 4
Gjest BearMama
Skrevet

Du er ikke en av dem som ble.

Du er tøff og sterk som gikk på dagen. Du blir trodd, du har bevis og han har ikke samvær per i dag. Det er en god start.

Du må sørge for at fvk, politiet og barnevernet får vite at far ikke kan hente ungen ved evt fremtid samvær uten at han har med følge da det er stor fare for at han utøver vold mot deg om dere er alene. Det er vel grunn nok alene til at han ikke får samvær uten oppsyn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...