herzeleid Skrevet 29. juli 2018 #21 Del Skrevet 29. juli 2018 Kan ikke gi noen god definisjon, men det som beskriver de jentene jeg selv har sett på som "skanky" er at de mer eller mindre ukritisk har tilfeldig fyllesex, gjerne uten å huske så mye av det, og virker å bruke sex vell så mye for bekreftelse og virkelighetsflukt som for nytelsens skyld. Det virker å være en gjenganger at det er noe "galt" i livet deres, som gjør at de trenger bekreftelse på andre områder. En kompis sa spøkefullt at "daddy issues" korrelerer med manglende brekningsrefleks, og om ikke annet er det nok dessverre en viss sammenheng mellom slike problemer og "løssluppenhet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #22 Del Skrevet 29. juli 2018 På 28.7.2018 den 2.59, AnonymBruker skrev: Bare av ren nysgjerrighet så lurer jeg på hvor mange man må ha sex med for å bli definert som en "slut". Eller om andre ting teller inn i bildet også? Noen meninger? Anonymkode: 52110...3c6 Jeg ser ikke på det å være en "slut" eller å være "sluty" som noe som har med antallet partnere å gjøre. Jeg driter høyt på en stavkirke i hvor mange folk har pult med. Det har å gjøre med atferd/klesstil. Jeg vil bare understreke at jeg liker "slutty" .. Litt overdrevent og påtrengende flørtende og litt utfordrende i tøyet .... og passe løs i trusestrikken.. Voff voff! Litt slutty for å sprite opp et forhold, eller for å ha seg litt som single. .. Kjempe bra.. Ikke for å være utro.. Det er slemt, men ellers så kjør på! Anonymkode: a0413...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nmtt Skrevet 29. juli 2018 #23 Del Skrevet 29. juli 2018 Jeg er definisjonen av sluts 💪🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #24 Del Skrevet 29. juli 2018 13 timer siden, Alterego666 skrev: Du mener slik som enkelte bruker ordet pakkis? Folk som har dårlig ordforråd og som heller tråkker på andre enn å løfte seg selv? Ikke så ille som enkelte oppe i Nord som bruker ordet "søring" om folk sør for Trondheim. Ofte med et "jævla" slengt på foran. Anonymkode: 0be18...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #25 Del Skrevet 29. juli 2018 Stort sett alle norske damer 😂 løse på tråden alle Anonymkode: 95bd7...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 29. juli 2018 #26 Del Skrevet 29. juli 2018 Etter min mening har det ingenting med hvor mange du har ligget med å gjøre. En jente kan godt ligge med 40 stykker uten å være slut, eller en jente som har ligget med 10 og er slutty. Jeg mener det er noe med væremåten til en jente å gjøre. Akkurat hva hun velger å utstråle, hvordan hun snakker og hvordan hun kler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #27 Del Skrevet 29. juli 2018 Alle damer er sluts. Anonymkode: 836f9...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 29. juli 2018 #28 Del Skrevet 29. juli 2018 På 28.7.2018 den 10.44, Mr.Fist73 skrev: En slut/tøs er en kvinne som er seksuelt likestilt menn. De liker sex og legger ikke skjul på det, derfor blir de shamet av sine prektige medsøstre. Jeg elsker sluts 😍 I’m a slut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå