Gå til innhold

bridesave, str, farger osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

yep, da er jeg her med spm igjen!!

Etter aa ha proevd kjoler i gaar kom jeg frem til at jeg ikke kunne kjope den jeg ville ha (str passet ikke.. jeg er forliten :o )

saa jeg har noen spm anngaaende bridesave.com...

-Hvor mye porto betaler man

-hvor lang er leveringstiden

-hvor kommer momsen (eller noe i den dur) inn i bildet

-noen som har gode/daarlige erfaringer med dem?

og en gang for alle, hvilken str maa jeg ha om jeg er en europeisk 38...........?

synspunkter mottas med takk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

du må ha str 8 eller 10. Det spørs også om det er britisk eller amerikansk str.

jeg er en 36 og har str 8 (usa). Kunne nok fint hatt en mindre...

Skrevet

Naa har jeg lagt inn alle kriteriene jeg onsker, og kommet frem til denne....

http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11785

og naa har jeg noen spm...

med fargen kan man velge f. eks;

diamond white with blue... hva betyr det? er steinene da blaa? eller er stoffet blaatonet?

:roll:

og mest av allt HVA SYNES DERE???

(er litt stresset, glemte linken..)

Skrevet
Naa har jeg lagt inn alle kriteriene jeg onsker, og kommet frem til denne....

http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11785

og naa har jeg noen spm...

med fargen kan man velge f. eks;

diamond white with blue... hva betyr det? er steinene da blaa? eller er stoffet blaatonet?

:roll:

og mest av allt HVA SYNES DERE???

(er litt stresset, glemte linken..)

Er ikke helt lett å vite hva "diamond white with blue" betyr, nei. Hvis du føler deg usikker på dette, er det vel tryggest å velge bare én farge, f.eks "white"?

Når det gjelder størrelse, så husk at de fleste brudekjoler er små i størrelsene! Dvs at du kanskje må ha en størrelse større i brudekjole enn du vanligvis bruker i andre klær. Så det tryggeste er at du tar mål av deg selv og sjekker disse opp mot målskjema son er oppgitt på Bridesave-nettsiden.

Ellers så har jeg også tenkt på at jeg kunne kjøpt kjole fra Bridesave... Endte opp med å kjøpe min i en salong her i Norge, men man har jo vanvittig mange flere valgmuligheter på nettet da, både mht forskjellige kjoler og pris... Lykke til!

Skrevet

Når det gjelder størrelse, så husk at de fleste brudekjoler er små i størrelsene! Dvs at du kanskje må ha en størrelse større i brudekjole enn du vanligvis bruker i andre klær. Så det tryggeste er at du tar mål av deg selv og sjekker disse opp mot målskjema son er oppgitt på Bridesave-nettsiden.

i gaar da jeg proevde maggie sottero kjoler peovde jeg baade 36 og 38, saa jeg satser paa at 38 passer, og den har jo snoering i ryggen, da er den jo ganske regulerbar:)

Takk for svar!!

Jeg er litt kjolestresset for tiden!

Skrevet

En nyyydelig kjole i alle fall!

:-) :-) :-)

Og en 38 er jo sikkert greit å kjøpe, er den for stor eller litt for liten, så er det jo snøring som du sier... Og safer du med heller en str større enn mindre, så er du vel trygg, for det minste problemet er jo å sy kjolen inn! :wink:

De syr jo om og tilpasser kjoler på flere salonger her hjemme, selv om de ikke har solgt deg kjolen. Du må selvsagt betale litt, men det er det vel evt. verdt!

Ikke helt enkelt å vite hva som menes med "with blue", men det har nok noe med perlene å gjøre, hvis ikke det er at brudesilken er i diamond white, mens chiffonen over er dust blå, slik det var på en kjole jeg en stund vurderte...

Hadde jeg vært deg ville jeg bestilt Diamond White, har en kjole selv her hjemme nå som er i den nyansen, og den er veldig pen - hvit, men ikke kritthvit! :wink:

Skrevet

Ser forresten at det står i teksten at kjolen er vist i diamond white/blue...og hvis du ser nøye etter, så er det en blånyanse i perlene over brystpartiet...så der fikk du svaret!

Skrevet

Diamond white er bare et annet ord for off white.

Min kjole var diamond white.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...