Gjest Lena22 Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Hei! Noen som har erfaring med sexhuske(sex swing)? Hvordan fester dere denne i taket feks, bruker dere den mye?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 5 minutter siden, Lena22 said: Hei! Noen som har erfaring med sexhuske(sex swing)? Hvordan fester dere denne i taket feks, bruker dere den mye? Har festet den i et digert tre i hagen. Funker som bare det, hehe. Anonymkode: 505b1...ff3 2
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Nærmeste jeg har kommet er en klatresele festet i krok i taket. Morsom opplevelse for begge, seksuelt var det ikke en øyeåpner.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Har sexhuske og den er festet med en solid krok i taket. Jeg er gutt, men henger i sexhusken hver kveld, beste måten kjæresten min treffer g-punktet mitt når han puler meg. Er så fritt og avslappende å henge i sexhuske, helt avslappet og kun konse om nytelsen og de kommende orgasmene.😉 Anonymkode: 0f1d7...80c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sexhuske og den er festet med en solid krok i taket. Jeg er gutt, men henger i sexhusken hver kveld, beste måten kjæresten min treffer g-punktet mitt når han puler meg. Er så fritt og avslappende å henge i sexhuske, helt avslappet og kun konse om nytelsen og de kommende orgasmene.😉 Anonymkode: 0f1d7...80c P-punkt. Anonymkode: 93f5b...7dc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: P-punkt. Anonymkode: 93f5b...7dc Dette er mulig at det er P-punkt det heter. Sjukt deilig er det i hvertfall😊 Anonymkode: 0f1d7...80c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 Kjøpte sexhuske fordi jeg så for meg at det måtte være deilig å "henge fritt" og at kjæresten min ville trenge dypere inn i meg. Det var jo bare en illusjon. Når vi omsider fikk hengt opp huska, under en lav dørterskel, var jeg så redd for å falle ned og slå meg, pluss at kjæresten min heller ikke fikk noe bra ståstilling med mindre jeg hang beina mine fast rundt livet hans. Var mer styr enn det var nytelse. Men da har vi hvertfall prøvd. Anonymkode: bc689...e5a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte sexhuske fordi jeg så for meg at det måtte være deilig å "henge fritt" og at kjæresten min ville trenge dypere inn i meg. Det var jo bare en illusjon. Når vi omsider fikk hengt opp huska, under en lav dørterskel, var jeg så redd for å falle ned og slå meg, pluss at kjæresten min heller ikke fikk noe bra ståstilling med mindre jeg hang beina mine fast rundt livet hans. Var mer styr enn det var nytelse. Men da har vi hvertfall prøvd. Anonymkode: bc689...e5a Må føles litt beklemt å henge fritt "under en lav dørterskel". Høres veldig trangt ut. Hjemme hos meg har jeg ikke plass til sexhusker under dørtersklene, men ikke alle hus er like Har forresten prøvd sexhuske ifbm analfisting, og det var himmelsk. Det var en swing/huske med fester for bena også. Så deilig å henge fritt når jeg ble fistet der bak Anbefales virkelig, for de som liker slikt 👊 Anonymkode: 02283...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå