AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Går det tregt for dere også? Hva gjorde at det løsnet? Jeg er normalvektig, men ønsker allikevel å gå ned noen kilo til der jeg har vært før, fordi jeg føler meg mer vel der (det er snakk om å komme ned til en BMI på 20, så det er ikke snakk om å bli undervektig.) Jeg ønsker å gå ned 7 kg, men det går ekstremt tregt. Jeg teller kalorier og har gjort det siden 1.juni. Jeg har ikke vært høyere enn 1800 kalorier i løpet av den tiden, og har også ofte ligget på 1500 kalorier. Jeg trener ikke, da jeg ikke syns det er noe gøy, men jeg liker å gå turer etc. Jeg har kun gått ned 2,5 kg på snart 2 mnd, og denne vektnedgangen kom de første to ukene, etter det har det stått stille. Er det noen som kan gi råd, tips eller berolige meg? Anonymkode: c9773...3fb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Jeg syns ikke 2,5 kg på 2 mnd høres så ille ut hvis du er normalvektig og ikke trener. Anonymkode: e9a07...029
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Når du ikke trener er det bra gjort å gå ned såpass mye på såpass kort tid. Hvis du trener vil det gå mye fortere, ikke bare fordi du forbrenner mer når du trener, men fordi man stimulerer til raskere energiomsetning resten av tiden også. Anonymkode: 144b1...898
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg, og jeg måtte ned i kalorier for å klare det. Typ 1000 om dagen. Anonymkode: bfc2d...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå