AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #1 Skrevet 27. juli 2018 Jeg blir helt fjern i denne varmen, men har prøvd å trene litt. Endte med at jeg ble kvalm og svimmel, selv om det var på treningssenter med aircondition. Drev med jogging/styrke. Skal teste yoga på søndag og se om det er bedre. Jeg svømmer mye da, og går en del. Vanligvis trener jeg 3-4 dager i uka, men nå er jeg fornøyd om jeg klarer 1 gang i denne varmen. Føler jeg hovner opp sånn og, vet ikke om det er vannvekt eller hva. Altså at jeg øker en 2-3 kg i vekt selv om jeg ikke spiser noe spesielt annerledes enn ellers. Er det noen som likevel orker å trene nå? Anonymkode: 03a19...cd3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #2 Skrevet 27. juli 2018 Jeg har ikke trent siden april. Jeg har sikkert gått ned 10kg myskler, og opp fem kilo fett. Anonymkode: 188c4...a42 1
Filifjonkamor Skrevet 27. juli 2018 #3 Skrevet 27. juli 2018 Jada har vært på trening i dag, er bare å drikke rikelig og spise riktig så går det så greit atte. Men klart resultatet blir bedre når det ikke er så varmt. Men jeg løper ikke før styrkeøkten for det føler jeg ikke at jeg trenger i denne varmen, da holder det med dynamisk oppvarming 😄
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #4 Skrevet 27. juli 2018 Ja, av en eller annen merkelig grunn. Jogger ca 15-20 km ute i uken, + styrke på senter. Jeg tenkte på dette Istad, og kom frem til at siden jeg alltid føler at jeg ille orker trening, men gjør det likevel, er ikke dette noe annerledes. Ofte er jeg svimmel, kvalm, altfor varm og skulle helst bare lagt meg ned og hvilt når jeg trener, men så er det jo dette med at man har mye positivt igjen for den treningen man gjennomfører. Jeg vil ikke bruke det som unnskyldninger selv om jeg har lyst, for det er jo bare meg selv det går utover. Men nå klarer jeg ikke å skille mellom grunner til å la være å trene, og grunner til å la være å trene - men trene likevel😂 Anonymkode: c7e17...83d 3
Mariss@68 Skrevet 27. juli 2018 #5 Skrevet 27. juli 2018 Tidlig om morningen eller sent om kvelden går bra 👍 2
Poltergeist Skrevet 27. juli 2018 #6 Skrevet 27. juli 2018 Trener kun på kveldstid (styrke), helst etter kl. 21. Trener vanligvis i to timer, men har forholdt meg til en time i det siste. Uansett når på døgnet jeg måtte trene, er det fortsatt alt for varmt for meg, selv om det er AC på treningssenteret. Trener likevel normalt 3-6 ganger i uka, men dropper ofte baseøvelser. Skikkelige tunge og effektive økter får man ta når temperaturen synker. 💪
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #7 Skrevet 27. juli 2018 Går turer i fjellet i stedet. Anonymkode: f2e82...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #8 Skrevet 27. juli 2018 3 minutter siden, Poltergeist skrev: Trener kun på kveldstid (styrke), helst etter kl. 21. Trener vanligvis i to timer, men har forholdt meg til en time i det siste. Uansett når på døgnet jeg måtte trene, er det fortsatt alt for varmt for meg, selv om det er AC på treningssenteret. Trener likevel normalt 3-6 ganger i uka, men dropper ofte baseøvelser. Skikkelige tunge og effektive økter får man ta når temperaturen synker. 💪 Hvor trener du som er oppe så sent? Jeg elsker å trene sent selv, men Elixia her stenger kl 21 fram til august en gang Tenkte få til en rolig økt i morgen tidlig og. Me er fryktelig ubehagelig ja, i tillegg drikker jeg som en kamel og fyller på vannflasken kanskje 4 ganger mens jeg er der.. Anonymkode: 03a19...cd3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #9 Skrevet 27. juli 2018 Jeg løp en times tid i går ettermiddag i 24-25 grader. Løp i skog, så jeg ikke løp i full solsteik da. For min del, var det på kanten av hva jeg mener er forsvarlig for meg ut i fra hvordan jeg kjenner min egen kropp. Jeg stoppet derfor underveis og kjølte meg ned med å hive på meg vann som kjølte litt før det tørket og løp i rolig tempo hele veien. Det gikk greit, selv om jeg ble veldig varm. Men for min del vet jeg at det kunne tippet begge veier. Jeg prøver å unngå trening når det er så varmt som nå, fordi det er veldig lett å blir dårlig sånn som du ble. Hvis jeg trener på varme dager, prøver jeg legge det til tidlig om morgenen eller til etter temperaturen har sunket på kvelden. Fortrinnsvis til den er tett ned mot, eller helst under 20 grader. I dag har jeg ikke trent, fordi temperaturen var for høy i mine øyne hele dagen. Jeg gikk bare en tur i kveld og kjente at det var mer enn påkjenning nok i 26 grader. Traff noen få personer som jogget og følte meg en god del smartere enn dem, for de sleit..Jeg kommer ikke til å trene i morgen heller, pga varmen. Venter til søndag når det synker igjen. Det er lett å bli veldig dårlig av trening+varme, så mitt råd: følg kroppens signaler og ikke finn på å press deg i varmen. Det er ikke noe lurt. Anonymkode: da452...528 2
Poltergeist Skrevet 27. juli 2018 #10 Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor trener du som er oppe så sent? Jeg elsker å trene sent selv, men Elixia her stenger kl 21 fram til august en gang Tenkte få til en rolig økt i morgen tidlig og. Me er fryktelig ubehagelig ja, i tillegg drikker jeg som en kamel og fyller på vannflasken kanskje 4 ganger mens jeg er der.. Anonymkode: 03a19...cd3 Trener på Basic Gym, de er oppe døgnet rundt hele året. 👌 Fyller ofte på vannflasken selv. Ingen problem med å drikke opptil 3 liter vann i løpet av økten. 😂
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #11 Skrevet 27. juli 2018 Elsker å trene i varmen og løper gjerne i solsteika. Men blir det over 30 grader venter jeg til litt senere på kvelden. Jeg har aircondition på soverommet, så får sove tross varmen, drikker mye vann og hjemmelagd juice, spiser masse grønnsaker og frukt i tillegg til juice. Har masse energi 😊 Anonymkode: 74db9...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #12 Skrevet 27. juli 2018 Har løpt ute flere ganger i uka mens det har vært så varmt, men har droppet et par økter nå når det ble høy luftfuktighet og stillestående luft. Går greit så lenge deg er litt bevegelse i lufta og jeg har med drikke. Vanligvis er grensa for drikke på løpetur en time, men nå er det halvtimen. Anonymkode: 368e2...29f
Oddy Skrevet 27. juli 2018 #13 Skrevet 27. juli 2018 Eneste det har blitt er sykkelturer. Men de blir under 1 time.
Ritter Skrevet 28. juli 2018 #14 Skrevet 28. juli 2018 Fint å løpe til et vann/sjø og kombinere løpingen med å svømme.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #15 Skrevet 28. juli 2018 Jeg løper gjerne en mil om morgenen. Da er det deilig å etterpå vrenge av seg alle klærne, bade og så la sola tørke meg naken på en sten på stranda etterpå. Anonymkode: 33264...622 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #16 Skrevet 28. juli 2018 Tar en sykkeltur tidlig om morgene eller sent om kvelden. Det går fint! Anonymkode: 8c1f4...24a 1
OPIgirl Skrevet 28. juli 2018 #17 Skrevet 28. juli 2018 Ja, går fint det. Jogger for det meste. Må bare passe på å drikke mye.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #18 Skrevet 28. juli 2018 Jogger, svømmer, spinning og sykkelturer, elsker at det er varmt Anonymkode: 7b1b1...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #20 Skrevet 28. juli 2018 2 timer siden, drue skrev: Ja, trener innendørs. Det er ikke så varmt der. Bra aircon da? På Elixia er det veldig klamt, selv med aircon. Tenkte ta meg en tur nå, men dropper joggingen. Skjønner ikke de som sier det er enklere å trene på sommeren. Det er verre syns jeg, fordi jeg blir så varm og slapp. Anonymkode: 03a19...cd3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå