Gå til innhold

Hva? Ønsker kvinner å ødelegge ethvert samfunn..?

Anbefalte innlegg

Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Fant følgende video, den ser ut til å ville forsøke å forklare hvorfor kvinners frihet kan føre til undergangen til ethvert samfunn.

Vet ikke helt hva jeg skal tro selv men har funnet lite som feks kan forklare sammenhengen mellom feminisme og holdninger til feks islam og innvandring. dvs verdier, som jo er alt annet enn feministisk og kvinnevennlig.

Forsøk å unngå en debatt for/imot innvandring og islam og debatter heller fenomenet som beskrives.

Er det noe i dette? Synspunkter...?

Endret av HankySpanky
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror få gidder se en tilfeldig youtube video der vedkommende sannsynligvis vrir fakta til å støtte egne synspunkt. Synes du at du er på vei mot undergangen i det norske samfunn? Hvordan tenker du det norske samfunn er i forhold til for eks IS?

Anonymkode: ef21d...645

• Liker 1
Skrevet

Ja, det ønsker vi. 

Neste spørsmål? 

Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Om dere ikke har giddet å se videoen, kan dere jo for eksempel la være å poste trollete svar.

Det er "faktaene" i videoen som er ment å diskuteres, om dere da ikke har sett videoen, kan dere blaske videre.

Endret av HankySpanky
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HankySpanky said:

Om dere ikke har giddet å se videoen, kan dere jo for eksempel la være å poste trollete svar.

Hva med at du kommer med en mening eller hypotese selv og lar andre kommentere på det?

Anonymkode: ef21d...645

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Halvparten av alle samfunns innbyggere vil ødelegge det samfunnet de lever i fordi de har innertiss og østrogen. Helt klart, ja. 100%. Og nå har du avslørt det, faen. Jaja. 

Anonymkode: 6ed16...38a

• Liker 3
Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Jeg er overrasket over at videoen virker å forklare et fenomen som ikke blir forklart i MSM. Samtidig som det virker som at forfatter ikke vrir på fakta. (såvidt meg bekjent, etter å ha sjekket, virker vedkommende å ha dekning for statistiske og historiske referanser).

Videoen ser ut til forsøke å forklare hvordan ekstreme feminister kan forsvare handlinger og meninger som er, skulle man tro, fullstendig uforenelig med feminisme, menneskeverd, likhet og respekt.

Jeg spør om det er andre årsaker til dette, eller om videoen faktisk treffer blink.

Eller om det er ekstrem cherrypicking, eller om det er noen som har informasjon/forskning som kan forklare fenomenet.

Det finnes lite informasjon rundt akkurat dette.

Om det er piggene ut og trollesvar har dere ikke noe i denne tråden å gjøre.

Endret av HankySpanky
AnonymBruker
Skrevet

Er du klar over at flere og flere arter går over til jomfrufødsler? Kvinner i Norge drar til Danmark.

Anonymkode: b2d7d...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...